• LöjligaFamiljen

    Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012

    Här kan vi lägga in bilder på allt som har med bebisen att göra! Magar, ulbilder, inköp osv

  • Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012
  • NeLe

    Här är en till som inte känner några sparkar. Är visserligen inte så långt gången som ni är (16+4 idag) men jag hade hoppats att något skulle komma nu när jag kände första starka fladdret i v 15+0. Idag tyckte jag kände ngt som liksom kittlades på insidan men det känns också som om det kunde lika gärna vara inbillning då jag vill känna att ngt så händer o därmet känner efter så mkt haha

  • läängtan
    NeLe skrev 2012-04-18 16:17:44 följande:
    Här är en till som inte känner några sparkar. Är visserligen inte så långt gången som ni är (16+4 idag) men jag hade hoppats att något skulle komma nu när jag kände första starka fladdret i v 15+0. Idag tyckte jag kände ngt som liksom kittlades på insidan men det känns också som om det kunde lika gärna vara inbillning då jag vill känna att ngt så händer o därmet känner efter så mkt haha
    När jag klagar på att jag inte känner sparkar och att jag längtar så efter det brukar min sambo säga att han ska påminna mig sen när jag klagar om att den sparkar så det gör ont på revben och urinblåsa :P
     
  • Angie99
    Kickioh - Ja sambon hoppas fortfarande på en pojk (den kanske bara har liten snopp...?) så helt säker kan man ju inte vara. Läängtan - Ja det är första. Haha, jag håller nog med din sambo lite där, det kanske är bättre att det dröjer. Men man vill ju så gärna!

    NeLe - Jag har liksom inte ens känt nått fladder! Hade jag inte varit på UL igår så hade jag nog trott att den rymt!
  • läängtan

    Här är vecka 12 + 0



    och här är idag vecka 17+0, lite skillnad iallafall, även om det inte är så mycket att skryta med :)

  • NeLe
    läängtan skrev 2012-04-18 16:22:06 följande:
    När jag klagar på att jag inte känner sparkar och att jag längtar så efter det brukar min sambo säga att han ska påminna mig sen när jag klagar om att den sparkar så det gör ont på revben och urinblåsa :P
    haha ja den har man också fått höra fast inte från sambon. Min sambo säger istället "vad du har bråttom jämt" (i graviditetssyfte) men jag sa då att jag inte vill vara längre gången veckomässigt men att den gärna hade fått sparka nu

    Angie, haha inte har den rymt Men jag förstår vad du menar. När man frågar mig hur det går med magen osv så säger jag oftast att jag inte känner något, att hade det inte varit de överflödiga kilona samt magen som varit i vägen så hade jag inte trott att jag var gravid/att något fanns i magen. Bara överfet helt enkelt

    LillaPluppen, grattis till pojken i magen

    läängtan, vad fin mage du har Syns absolut någon skillnad  
  • Maglan

     


    Vecka 21 idag :)


    Här är våra tvillingar. Som gillar att grimasera Ska bli kul att se hur denna bebis ser ut. Den ljusa, Elliot är jättelik sin storasyster så det vore kul om bebisen blir lik Harry :)   

      
  • Angie99
    Maglan skrev 2012-04-18 18:03:08 följande:

     


    Vecka 21 idag :)

     


    Här är våra tvillingar. Som gillar att grimasera Ska bli kul att se hur denna bebis ser ut. Den ljusa, Elliot är jättelik sin storasyster så det vore kul om bebisen blir lik Harry :)   

      
    Vilken underbar jättemage! *Vill också ha*
  • Kickioh
    Angie99 skrev 2012-04-18 16:28:12 följande:
    Kickioh - Ja sambon hoppas fortfarande på en pojk (den kanske bara har liten snopp...?) så helt säker kan man ju inte vara.

    Läängtan - Ja det är första. Haha, jag håller nog med din sambo lite där, det kanske är bättre att det dröjer. Men man vill ju så gärna!

    NeLe - Jag har liksom inte ens känt nått fladder! Hade jag inte varit på UL igår så hade jag nog trott att den rymt!
    Precis, man vet ju aldrig :)
    Har ju tidigare trott på flicka men idag på ultraljudet när vi såg hur han bökade runt så tänkte både jag och min man "pappa upp i dagen!" Och så var det ju en liten pojk också :D

    Fina magar tjejer! Och vilka söta tvillingar :)
Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012