• LöjligaFamiljen

    Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012

    Här kan vi lägga in bilder på allt som har med bebisen att göra! Magar, ulbilder, inköp osv

  • Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012
  • IdaVasterflo

    Okej! Here it comes!
    Har beslutat mig för att inte noja mig över vikt och sånt, utan att vara nöjd, i alla fall tills liten är ute!
    Så här kommer lite graviditetsbilder på mig. (Fast jag inte tänkt ta några)  

    Vecka 21.





     

  • shopahollic
    Skrutt 83 skrev 2012-04-27 12:16:43 följande:
    LillaPlutten: Vill tipsa om denna holländska sida: www.moedersmooiste.eu/ ska beställa min därifrån och priset för en duo blir 10.700 om man valde rabatten istället för en åkpåse som annars ingick. (värde 109€) vill du hellre ha åkpåsen betalar man ca: 11.600. De skickar fraktfritt till Sverige! Ska beställa min därifrån idag! :)
    Vi funderade också på att beställa från Holland, men mannen tycker att det är så viktigt att lätt kunna reklamera om det visar sig vara något fel. Hur gör man om man beställt via holland då? :/  Vi har ändå tänkt ha vagnen i flera år så då är det bekvämt att veta vart vi kan vända oss om det blir något fel.
    Beställde från Kidzshop, stod att det fanns i lager vilket det visade sig var helt fel. Vi kommer få vagnen nästan 2 veckor efter beställningen gjordes, vi som beställt därifrån just pga att det stod att det skickades samma dag.
    Sen är de riktigt sega på att svara på mejl, tredje dygnet nu utan svar. Men när man beställer är de kvicka på det, nej jag ångrar att vi inte gick direkt till butik.  
    Ser iallfall fram emot att få hem vagnen om någon vecka :)


     

      Nu fick jag in bilden! Vi tog svart / sand. Hade velat ha offwhite men har hört att det så lätt blir skitigt annars är det helt kalrt finast.
    majbebis08.blogg.se *Bebis BF 260912* Mercedes 080521 & Leon 100131
  • IdaVasterflo
    FijaLija skrev 2012-04-27 18:13:32 följande:
    Ida! Du är ju jätte fin!
    Tack, vad du är snäll!
  • Dag och natt

    Köpt bebisens första kläder i dag - den vita köpte jag redan efter KUB men sen har vi avvaktat RUL! I dag hann jag gå och köpa lite på lunchen. 



    Ska bli så kul när man får börja använda allt!!
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 20+
  • Skrutt 83

    Shopahollic: Vad jag har hört ska det inte vara problem med reklamationer, vad jag har förstått så ska det vara smidigt och möjligt att reklamera direkt till bugaboo. Att man kan maila dem bild och kvitto osv och sen få hjälp med reklamationen, men visst är det nog lättare att ha en butik att vända sig till. Vad trist att ni fått så dåligt bemötande från dem och att leveranstiden inte stämde :( Snygg kombo ni köpt! Hade tänkt köpa svart och offwhite då vi inte vet könet på bebis samt att kombon är så snygg men avstår dels pga att det lär bli så smutsig och dels för att jag sen lättare ska kunna matcha med färgat topset utan att behöva köpa ytterligare en sufflett. Så därför blir det lite tråkigt nog svart/svart tror jag. Om det blir en tjej blir det nämligen ett inköp av rosa topset då jag ÄLSKAR den svarta/rosa kombon, tycker det är den snyggaste av alla, och så får sonen då ha kvar sin svarta sufflett, blir det en kille till däremot så inhandlas nog blått :)

  • Dag och natt

    Skrutt: Precis de färgerna vi har tänkt att välja, offwhite och svart eller möjligtvis grå botten! Tycker det är så snyggt!


    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Gravid igen v 20+
  • IdaVasterflo
    Edds skrev 2012-04-27 20:35:32 följande:
    Idav vad fin du är jätte fin!!
    Tack, söt du är!   

    _____

    Åhh, vad roligt med alla bebisprylar! Jag har just hämtat hem alla mina bebiskläder som har varit nedpackade hemma hos svärmor. Men det känns tungt att börja gå igenom då det mesta av de minsta kläderna är oanvända och köpta till Liv och Indra. Tror jag ska ge bort det mesta av dem och köpa nya. Men det tar emot att börja handla också. Men jag har hittat en body och en mössa som jag bara måste ha, så snart sätter nog shopping-genen in i full styrka!  
Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012