• Kerpet1

Tråden för oss som ska föda barn i slutet av året eller i början av nästa!

Hallå brudar!

Jag retar nog in en och annan på denna rubrik!

Jag gillar trådar och är INTE gravid, MEN jag tänker bli det iår!!!!!!!!!!
    Vill nån va med och dela tips och råd?
    Jag har kört tre bommar på insemination på sophiahemmet
    Nu fått brev om Nybesök för ivf på huddinge
    Denna månad och nästa ska vi köra hobbyverksamhet med bisolvon och barnalbyl.

Skit samma om vi inte kör méd samma metod eller har samma "fel", vi kanske ändå kan stötta varandra!

Fler som inte tänker sova mer än två timmar på raken varje natt om ett år? häng på!

• Svar på tråden Tråden för oss som ska föda barn i slutet av året eller i början av nästa!
  • Funderaren

JAG ska också få barn i slutet på detta år! Kan i värsta fall vänta tills i början på nästa

Jag hänger på

• Kerpet1

Kanon! vilken metod tänker du testa?

• Kerpet1

Nykommlingen! Man tackar och bockar!

Passar på att puffa lite!

Kram och god natt!

• Funderaren

Ja, eftersom det inte går att beställa en söt liten unge via postorder så får vi försöka med ivf

Sprayar för fullt och början förhoppningsvis spruta nästa vecka. Planerad värpning inbokat vecka 4

Då kommer du troligtvis göra ivf nu i vår då eller?

• HoppetKärleken

Mycket bra inlägg ska absolut få barn detta år kanske blir det en liten oktober bäbis eller kanske en november knodd
    Tredje pergo försöket skall sedan gå vidare med hormon sprutor tror jag det var. (som jag förhoppningsvis slipper)

• Kerpet1

Jag statar ivf i vår, definitivt! Ska ringa huddinge direkt på måndag morgon och kolla lite mer.
    Välkommen hit HoppetKärleken! Då satsar vi på en höstbebis, jag noterar detta! Hi hi!

Kramisar

• jendan

Hej jag ska också ha barn i år eller kanske tidigt nästa år annars blir jag arg hihi börjar förhoppningsvis med ivf i feb kram

• Nickis

helt oemåtstånglidgt att vara med här

kerpet- hur länge har ni stått i kö till huddinge? väntar själv ivrigt på att få komma dit på nybesök och starta ivf

• lill anna

Jag hoppas oxå att det ska bli mitt år i år!!!!!!!!!!

Nu måste alla motgångar vända får man hoppas tycker jag........

Så håller jag mina tummar för er andra som kämpar så klart kram på er
    från anna me ängeln nathalie

Svar på tråden Tråden för oss som ska föda barn i slutet av året eller i början av nästa!