• iza84

    Bf i sep o 4:e barnet

    Fick precis veta att jag väntar nr 4, bf i sep om nu allt går som det ska.....har 3 pojkar sen innan som är 9 7 3 i år............någon mer som väntar 4:an.......

  • Svar på tråden Bf i sep o 4:e barnet
  • Superbia
    EW skrev 2012-01-19 19:59:09 följande:
    Börjar få lite ömma bröst och svagt illamående på kvällarna, tur ändå att det är på kvällarna så man orkar va på jobbet. Det är faktiskt till mina föräldrar också som det känns extra jobbigt att berätta, är rätt säker på att det kommer att komma negativa kommentarer.

      
    Vad får dig att tro det? Hur har de reagerat förut?
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥
  • Superbia
    Dailly82 skrev 2012-01-13 14:25:22 följande:
    Jag går & väntar på nr 4, hoppas jag. Än så länge är det bara sen mens... vi har en flicka på snart 5, pojke 3 & flicka 1 år... Lycka till
    Hur går det, blir det något plus? Glad
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥
  • Dailly82
    Superbia skrev 2012-01-19 20:40:30 följande:
    Hur går det, blir det något plus? Glad

    Hej igen!!! Nu är det bekräftat! Testade igår & idag & det var positivt!!! Helt galet känns det just nu. Vet inte vad jag ska tycka eller tänka mer än att det är jättekul men samtidigt lite nervöst! Vet att några i vår släkt m.m. kommer tycka att "räcker det inte med 3 barn"? har berättat för en kompis men vi kommer att vänta så länge vi kan med att berätta för övriga. Orkar inte ta olika kommentarer från folk som det är nu.
  • Superbia
    Dailly82 skrev 2012-01-21 10:12:16 följande:
    Hej igen!!! Nu är det bekräftat! Testade igår & idag & det var positivt!!! Helt galet känns det just nu. Vet inte vad jag ska tycka eller tänka mer än att det är jättekul men samtidigt lite nervöst! Vet att några i vår släkt m.m. kommer tycka att "räcker det inte med 3 barn"? har berättat för en kompis men vi kommer att vänta så länge vi kan med att berätta för övriga. Orkar inte ta olika kommentarer från folk som det är nu.
    Känner samma som du. Förstår inte riktigt hur det kan bli deras problem om vi väljer att skaffa fler barn än genomsnittet, men men. Man vill ju helst veta själv att det "kommer gå bra", vilket man aldrig vet, men man kanske ska låta de 12 första veckorna passera i alla fall innan man slänger ut nyheten Glad

    Grattis förresten!
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥
  • Superbia
    Dailly82 skrev 2012-01-21 21:16:55 följande:
    12 sep- dailly
    Ändrade du dig nu? Glad
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥
  • cozmoz

    GRATTIS tillalla er som plussat!
    En till här som plussat...vågar knappt skriva det......det är underbart, galet otroligt .....och inte alls planerat
    men en välkomnad liten olycka!
    Har tre vackra pojkar på 12,9, 4.
    Det har varit en tumult artad vecka....med illamående....men det illamående med ett leende på läpparna hihi.
    BF runt 11/9
    Dessa första veckorna är så jobbiga...med all oro......men man kan ju inte göra mer änta en dag i taget och hoppas på det bästa.
    Lycka till alla

Svar på tråden Bf i sep o 4:e barnet