• Granen

    Stockholmare med BF i September

    Söker andra från Sthlms området med BF i Sthlms området.

    Själv har jag ett barn sen innan född 09 och har enligt första beräkningen BF runt den 26 september.

  • Svar på tråden Stockholmare med BF i September
  • Granen

    Det vet inte jag. Jag ska kolla om det går att göra ett vul på mvc för att kolla om det finns dubbleter.
    Men annars vet inte jag hur det är här då jag hade gått mer en halvägs när jag skrev in mig förra gången. Dock gjorde jag ett privat då.
    Skulle gärna göra ett till men men får höra vad bm säger.

  • Lacey

    Lilsolan:på Mama Mia kan du få ett tidigt VUL med du måste göra en tidsbokning för det.

  • millabilla

    Hej tjejer! Hoppar in här jag med om det går bra?! :)

    Väntar andra barnet, är 23 år och bor i Sollentuna (nära dig Granen ;). Har en tjej född -10 som alltså fyller 2 år idag!

    Fick missfall den 18 december, blev gravid direkt igen och är nu i vecka 4+0. Lite tidigt att ropa hej kanske, men testade starkt positivt för 2 dagar sedan :)

    Känner förvånansvärt mycket för att vara så tidigt, inte alls som grav med dottern. Illamåendet har smugit sig på om kvällarna sedan i måndags, är helt hysteriskt trött och har molvärk till o från. Just det, och halsbränna ibland efter middagen. Tycker det är väl tidigt att må illa men tröttheten känner jag igen.

    Hur mår ni andra?

  • Lillsolan

    Kommer på nya symptom , är törstig mer nu, men det kan även ha o göra med att jag har förhöjd kroppstemp.. är iaf varm mer eller mindre hela tiden och det är även ngt nytt ! hård i magen också.....=(

  • Lacey

    Åh! Jag är suuuupertörstig med, men var inte säker på om det är ett gravsymptom.

  • Lillsolan

    dricker säker 2 liter om dagen och det skulle varit en ansträning och göra det förut..kissnödig oftare är ju ett resultat av det också

  • torbellino

    En till Stockholmare här Glad, bor i Farsta och har BF 16/9 (vecka 6 nu). Är 29 år, första barnet för mig och mannen så vi är lite chockade, vet inte alls så mycket om vad vi har framför oss men vi är jätteglada. 

    Mår lite illa men inte så att det blir jobbigt direkt, brösten ömmar, är yr, trött och så har det blivit sjukt mycket jobbigare att springa, något jag annars gör ganska mycket utan några större problem. Har också svårt att sova men det kan också ha att göra med att jag sitter hemma hela dagarna och skriver på mitt examenarbete så min dygnsrytm är lite åt skogen. Har också börjat behöva nattäta ibland vilket jag aldrig brukar göra, men blir jättehungrig och kan inte sova om jag inte äter lite. 

     

  • Lacey

    Välkommen torbellino!

    Lillsolan: jag dricker ofta 2-3 liter per dag, men nu är det nog mer ibland!
    Satt barnvakt igår och då blev det 2,5 PETflaskor med mineralvatten och massa te!

  • Lacey

    Jag är även väldigt sugen på salt och saltar maten mer. Saltar normalt i stort sett inget.

Svar på tråden Stockholmare med BF i September