• Granen

    Stockholmare med BF i September

    Söker andra från Sthlms området med BF i Sthlms området.

    Själv har jag ett barn sen innan född 09 och har enligt första beräkningen BF runt den 26 september.

  • Svar på tråden Stockholmare med BF i September
  • Qliana

    Hoppar in även om jag inte är så aktiv just nu pga illamående och magsmärtor.

    Har BF runt 4-7 september beroende på hur man räknar.

    Ska tillbaka till gynakuten nästa fredag och se att allt är okej med tanke på smärtorna och att de inte såg ett hjärta slå 6+ vilket i och för sig inte alltid gör. Men jag försöker ta det med ro då jag inte kan göra något åt det.

    Bor i Tullinge.

  • millabilla
    torbellino skrev 2012-01-19 23:37:46 följande:
    En till Stockholmare här , bor i Farsta och har BF 16/9 (vecka 6 nu). Är 29 år, första barnet för mig och mannen så vi är lite chockade, vet inte alls så mycket om vad vi har framför oss men vi är jätteglada. 

    Mår lite illa men inte så att det blir jobbigt direkt, brösten ömmar, är yr, trött och så har det blivit sjukt mycket jobbigare att springa, något jag annars gör ganska mycket utan några större problem. Har också svårt att sova men det kan också ha att göra med att jag sitter hemma hela dagarna och skriver på mitt examenarbete så min dygnsrytm är lite åt skogen. Har också börjat behöva nattäta ibland vilket jag aldrig brukar göra, men blir jättehungrig och kan inte sova om jag inte äter lite. 

     



    Välkommen torbellino! Det ni har framför er är det absolut mest omtumlande, svåraste, läskigaste, roligaste och BÄSTA i världen - föräldraskapet :D

    (utgående från att allting går bra under graviditeten, men varför tänka i negativa banor?)
  • millabilla

    Välkommen Qliana! Håller alla mina tummar och tår för att allt går bra på gyn!

  • millabilla

    Just det Granis, jag har också BF runt 26 september! ;)

  • torbellino

    Tack för välkomnandet! 

    Jag är dricker också en hel del, kissar massor och saltar maten mycket. 

    Äter ni vitaminer? Mannen läste på om folsyra och fick mig att köpa en burk. 

  • Glimra2

    Hej hej

    Vill gärna hänga med om man fårGlad
    Väntar ett syskon till min son född 10, har BF 22 september och bor i hägersten.

    Känner inte av så jätte mycket symptom, lite illamående ibland, yrsel och lite växtverk.

  • Lacey

    Folsyra ska man ju äta, jag började med det i september när jag tog ut p-staven.
    Sen äter jag omega3 och järntabletter.
    Jag har lågt järnvärde och hypotereos.

    Välkommen hoppfull!

    Qliana: hoppas allt är bra och det går jättebra!

Svar på tråden Stockholmare med BF i September