• Granen

    Stockholmare med BF i September

    Söker andra från Sthlms området med BF i Sthlms området.

    Själv har jag ett barn sen innan född 09 och har enligt första beräkningen BF runt den 26 september.

  • Svar på tråden Stockholmare med BF i September
  • Dag och natt

    Klart att du får Saftis

    Hoppas ni har haft en bra helg! Hur ser det ut för er inför onsdag? Alla friska och krya? Ser fram emot att träffa er alla! Om jag inte räknat galet så blir vi 10 st? Jag kan ha räknat galet. Någon får gärna kontrollräkna.

     


    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Lillebror Isak 120910 ♥♥♥
  • Glimra2

    "Saftmedbulle" klart du får hänga med, hur gammal är din bebis?

    Jag räknade också till att vi blir 10, ska bli kul. Men vart exakt ska vi ses, heds, menar du t-bane utgången mittemot tvärbanan?

    Vi har äntligen bestämt namn nu, det blev inget av de tidigare namnförslagen, det blev Tigo :) han är en liten gnällspik så jag hoppas han håller sig lite lugn på onsdag...

  • Sladdis12

    Här är vi friska i krya o räknar med att vara på plats Imorrn

    Hoppas vara lite piggare då bara... Haft en hemsk natt! Alva vaknade vid 23.30 o åt o fick sedan en hemsk magknip. Magen var helt stenhård o utspänd o det syntes att hon försökte få ut luften men lyckades inte. Provade allt, bära runt, massera, amma... Tillslut vid 01.30 somnade hon av ren utmattning. Usch, hemskt var det, nu förstår man paniken hos föräldrar till kolikbarn! Hoppas verkligen detta var ngt tillfälligt

    Syns i morrn!

  • Dag och natt

    Men åh vad less jag blir, jag känner av min halsont igen och jag vill ju inte att nån ska bli sjuk av mig. Jag blev ju frisk för en vecka sen efter senaste omgången! Suck! Nu verkar dessutom sonen ha kommit in i sitt andra språng och är kinkig han med.... Hoppas jag kan komma med r nästa gång.


    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Lillebror Isak 120910 ♥♥♥
  • Saftmedbulle
    Glimra2 skrev 2012-11-05 19:42:58 följande:
    "Saftmedbulle" klart du får hänga med, hur gammal är din bebis?

    Jag räknade också till att vi blir 10, ska bli kul. Men vart exakt ska vi ses, heds, menar du t-bane utgången mittemot tvärbanan?

    Vi har äntligen bestämt namn nu, det blev inget av de tidigare namnförslagen, det blev Tigo :) han är en liten gnällspik så jag hoppas han håller sig lite lugn på onsdag...
    Min bebis var beräknad till 3:e september, men kom redan i slutet av juni, tio veckor för tidigt...så...ja, det beror på hur man räknar. Fyra månader eller drygt två - korrigerat. Det är lite klurigt med för tidigt födda...
  • Sladdis12

    Välkommen till oss Saft m bulle!
    Oj, 10 v för tidigt, har allt gått bra med den lilla/lille, måste ju ha varit pytteliten!

    Glimra2 - fint namn Tigo, hur kom ni på det, aldrig hört förut

    Dag o Natt - trist att du inte kan komma, du får krya på dig ist o hänga på nästa gång!

    Hoppas våra bebisar är på gött humör i morrn annars lär vi ju märkas ordentligt i gallerian

  • LittleMY

    Vet vi ännu vilket fik vi ska till? Tänkte ifall att någon kanske blir lite sen.

    Är det allså vid t-baneuppgången vi ska ses, vid spärrarna, och det finns en Coop nära där? Jag har tyvärr inte så mycket koll på just Liljeholmen ... har försökt surfa lite men vet inte om jag hittat rätt.

    Jag har en svart Akta Graco vagn, kan väl vara ett litet känneyecken. Dagochnatt: Åh så synd att du är sjuk. Blir nästa gång då. Krya på dig!

  • Heds

    Jag har en helsvart brio go.
    Har mörkblå jacka och svart schal med stora vita prickar. :)
    Yes. Finns ett coop vid spärrarna.
    Man kommer upp från rulltrappan och då är coop i ryggen...

Svar på tråden Stockholmare med BF i September