• Granen

    Stockholmare med BF i September

    Söker andra från Sthlms området med BF i Sthlms området.

    Själv har jag ett barn sen innan född 09 och har enligt första beräkningen BF runt den 26 september.

  • Svar på tråden Stockholmare med BF i September
  • Saftmedbulle
    Sladdis12 skrev 2012-11-06 16:01:38 följande:
    Välkommen till oss Saft m bulle!
    Oj, 10 v för tidigt, har allt gått bra med den lilla/lille, måste ju ha varit pytteliten!

    Glimra2 - fint namn Tigo, hur kom ni på det, aldrig hört förut

    Dag o Natt - trist att du inte kan komma, du får krya på dig ist o hänga på nästa gång!

    Hoppas våra bebisar är på gött humör i morrn annars lär vi ju märkas ordentligt i gallerian
    Tack! Jo... hon vägde bara 1400g drygt.
  • LittleMY

    Tack Heds, då blir det enkelt att hitta då. Jag kommer ha grön jacka med luva till den svarta barnvagnen. Mörkt hår.

    Saftmedbulle: Orange halsduk syns ju bra, toppen kännetecken! :D

  • Glimra2

    Sladdis12, vi hittade namnet Tigo när vi surfade runt på olika namn siter och fastnade för det. Hade inte heller hört det innan.

    Jag kommer ha en vit jacka och köra en brun och beige vagn imorgon :)

  • Sladdis12

    Här körs en svart emmaljunga o jag kan ta en cerise schal till min svarta jacka!

    Vi kan ju lägga in ett inlägg på tråden om var vi tar vägen om ngn är sen. De flesta kanske kommer åt nätet från mob?

  • Dag och natt

    Åh vill också... Känner fortfarande halsen lite, tror inte att det är nån ny förkylning på gång men jag vill inte chansa med våra söta barn! Hoppas at ni får det trevligt! Vi kan ju ta en ny träff redan nästa vecka kanske?


    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Lillebror Isak 120910 ♥♥♥
  • Jennny

    Vi är krya och laddade ;) Va ett tag sen jag var i Liljeholmen men tror jag har koll på samlingsplatsen :) Jag  kör lite på samma linje som Heds, mörkblå jacka och svart Brio Go vagn...men med vitt chassi ;)
    Dag och natt, vi kan träffas igen. Krya på dig!

    Tigo var ett väldigt häftigt namn!! Heller aldrig hört det tidigare.  

    Saftmedbulle, det var en liten tös! Måste ha varit omtumlande när hon kom så tidigt, hoppas allt gick bra ändå.

    Ses snart då ;)

  • Mandelsassa

    Hej alla Vi kommer tyvärr inte idag. Vet inte om lillkillen är dålig i magen eller om det är blöjorna som är dåliga. Han bajsar rakt genom kläderna med en prutt.. Hans bajs ser vattnigare ut än annars och igår när jag hade honom i famnen så blev jag blöt på min tröja av de då de går rakt genom blöja body o byxor. Vågar inte ge mig ut ifall de skulle komma i overall osv.

    Blir det ny träff nästa vecka? Då följer vi med! Såg fram emot det då jag inte känner någon med barn egentligen. Hoppas ni får trevligt. kram


    ♥ W 27sept ♥
  • Sladdis12

    Tråkigt Mandelsassa men det går fler tåg! Hoppas ni får ordning på magen snart!

    Vi är strax på väg ska peta i henne lite mat bara med förhoppningen att hon sover på väg in sen

Svar på tråden Stockholmare med BF i September