• Anonym (Tabula)

    Ärliga nätdejtingstråden!

    Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

    Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

    Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

  • Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (Tabula)
    Anonym (Man) skrev 2012-06-01 01:32:06 följande:
    Blir spännande för er andra, vilken dramatik och tempoökning det plötsligt blev i tråden. Vem av superkräsna Tabula och Alexiandra kommer att få mig på fall....wow!

     
    Vi verkar ju vara likadana Alexiandra och jag, allting hon skriver kan jag skriva under på så vi kan ju vara ihop med dig båda två. När jag tycker det börjar bli lite för mycket så kan hon ta över och så håller vi på så där. Ingen av oss verkar ju orka med en annan människa 100% ändå
  • Anonym (Tabula)
    Anonym (Lom) skrev 2012-06-01 16:08:10 följande:
    TGIF!
    Någon som har planerat en spännande helg?
    NEJ! Mest urtråkiga helg på länge, trots att jag är bjuden på fest och hitan och ditan så har jag ingen LUST! Mystiskt., men jag väljer att vara hemma med mitt barn istället! Det är fint det med, men det kan vara lite ensamt också, jag längtar IHJÄL mig efter att få ha fredagsmys med någon nångång!

    Ingen som kan muntra upp med någon rolig/mysig/trevlig dejting-anekdot?
  • Anonym
    Anonym (Tabula) skrev 2012-06-02 21:27:48 följande:
    Vi verkar ju vara likadana Alexiandra och jag, allting hon skriver kan jag skriva under på så vi kan ju vara ihop med dig båda två. När jag tycker det börjar bli lite för mycket så kan hon ta över och så håller vi på så där. Ingen av oss verkar ju orka med en annan människa 100% ändå
    hallå där, du glömde mig. :P Vi är trillingar, tydligen!
  • Anonym (Ute igen)

    Nä, jag har skrämt iväg mitt nätragg med tjat om mitt jobb han var ändå prententiös

  • Anonym (Tabula)
    Anonym skrev 2012-06-02 22:13:21 följande:
    hallå där, du glömde mig. :P Vi är trillingar, tydligen!
    Haha, stackars "man", han kommer inte få det så lätt... .

    Allvarligt talat, vad intressant ! Den av oss som först hittar någon får lov att ge de andra seriösa råd tycker jag. Vi är värda att lyckas .
  • Alexiandra
    Anonym (Tabula) skrev 2012-06-02 21:27:48 följande:
    Vi verkar ju vara likadana Alexiandra och jag, allting hon skriver kan jag skriva under på så vi kan ju vara ihop med dig båda två. När jag tycker det börjar bli lite för mycket så kan hon ta över och så håller vi på så där. Ingen av oss verkar ju orka med en annan människa 100% ändå . 



    Haha, bästa förslaget hittills ;)

    Jag brukar dessutom tycka att helst skulle jag vilja ha ett halvtidafförhållande - så det blir ju perfekt ;P
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tabula) skrev 2012-06-02 21:27:48 följande:
    Vi verkar ju vara likadana Alexiandra och jag, allting hon skriver kan jag skriva under på så vi kan ju vara ihop med dig båda två. När jag tycker det börjar bli lite för mycket så kan hon ta över och så håller vi på så där. Ingen av oss verkar ju orka med en annan människa 100% ändå
    Jag är på!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym (Man)

    Inser att det blir tufft men får helt enkelt offra mig för den goda sakens skull.

  • Alexiandra
    Anonym skrev 2012-06-01 14:50:29 följande:
    Finns det nån som tror att den är representativ?
    Haha, nej knappast. Det var mer ett internt skämt, då jag ofta får höra - inkl från orpon - att jag INTE är som andra kvinnor, alls.
  • orpon
    Alexiandra skrev 2012-06-03 08:20:43 följande:
    Haha, nej knappast. Det var mer ett internt skämt, då jag ofta får höra - inkl från orpon - att jag INTE är som andra kvinnor, alls.
    Men observera att jag menar det som en stark komplimang! De flesta kvinnor är våp och inget att ha.... Dig är det ju ruter i!!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!