• Anonym (Tabula)

    Ärliga nätdejtingstråden!

    Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

    Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

    Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

  • Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym

    halloj där gott folk.
    har haft kontakt med en tjej på hp en längre tid nu, vi har även setts en gång för ca 3 månader sen.
    problemet är att vi inte kommer vidare, vet egentligen inte om hon är intresserad.
    har säkert skickat 70-80 meil fram och tillbaka men det är mest uppdateringar om vad man gjort under dagen eller under den gånga helgen.
    Hur går man vidare egentligen?

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-24 21:35:01 följande:

    halloj där gott folk.
    har haft kontakt med en tjej på hp en längre tid nu, vi har även setts en gång för ca 3 månader sen.
    problemet är att vi inte kommer vidare, vet egentligen inte om hon är intresserad.
    har säkert skickat 70-80 meil fram och tillbaka men det är mest uppdateringar om vad man gjort under dagen eller under den gånga helgen.
    Hur går man vidare egentligen?


    she's just not that into you, helt krasst.
  • Papito

    Bor ni nära varandra?


    Får tyvärr hålla med annars, en dejt på tre månader är inget att bygga på om det inte finns väldigt goda anledningar.


    Ibland kan det ta så lång tid innan man får till en dejt, pga avstånd och sånt men om man väl träffats en gång och tycker att det finns kem i så ska det mycket till om det ska ta tre månader till nästa dejt, oavsett avstånd.


    Jag skulle nog gå vidare och öppna upp för andra alternativ.

  • Anonym
    Papito skrev 2012-07-24 22:45:05 följande:

    Bor ni nära varandra?


    Får tyvärr hålla med annars, en dejt på tre månader är inget att bygga på om det inte finns väldigt goda anledningar.


    Ibland kan det ta så lång tid innan man får till en dejt, pga avstånd och sånt men om man väl träffats en gång och tycker att det finns kem i så ska det mycket till om det ska ta tre månader till nästa dejt, oavsett avstånd.


    Jag skulle nog gå vidare och öppna upp för andra alternativ.


    nä vi bor ungefär en timme med bil frånvarandra, båda har ett ganska upptaget liv för övrigt, med jobb och barn så kanske därför det inte blir så mycket mer
  • Papito

    Jag har ju mina utmaningsdejter på långt avstånd och det kan ta tid innan man löser en dejt men skulle jag väl dejta någon som bor långt bort och det finns kemi, då skulle nästa dejt absolut inte ta tre månader. Antingen lägger man ner eller så löser man det.

  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-07-24 14:35:48 följande:



    Närmare iaf *får se upp för flygande föremål,hon läser i tråden*

    Å andra sidan föreslog hon att vi kunde ha med opcode på vår dejt (inte min bag, ledsen oppis) så hon kan inte bli såååååå sur för att du fyller min inbox med kärlek

    Se där, kanske har löst utmaningen utan att ens logga in på dejtingsidan

    Ska du ha privatlektioner Opcode? Du ser att du får valuta för pengarna

    Ja alltid något! haha! synd bara jag fastnat så för "min stockholmare"
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-07-24 22:53:31 följande:
    Ja alltid något! haha! synd bara jag fastnat så för "min stockholmare"
    Tönt
  • Opcode

    Ja usch och tvi för Stockholmare :P


    Alcohol: Giving you the ambition to anything while simultaneously taking away your capability to do so.
  • Fröken Smilla

    Hej hopp allihopa!

    Ville bara ge lite inspiration till er Jag gav nätdejting en sista chans i början av året. Provade Match.com men tyckte inte om sajten. Dejtade en kille ett tag men det ledde ingenstans. Sen provade jag Happy Pancake istället och har nu träffat min Mr Right Vi firar snart vår 4-månadersdag och om en månad flyttar vi ihop. Så ge inte upp! Nätdejting är ett alldeles förträffligt sätt att hitta en partner, känner många som gjort på samma sätt.

    Lycka till!!

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!