• Anonym (Tabula)

    Ärliga nätdejtingstråden!

    Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

    Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

    Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

  • Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • MrC
    Anonym (Sugen) skrev 2012-11-12 17:06:28 följande:
    Bra där :)

    Stockholm är i alla fall bra om man är singel....har jag hört... 
    Världens singeltätaste stad har jag hört.
    Jag trivs med att vara singel i Stockholm, men vill ha och saknar det vuxna samtalet.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Anonym (Tabula)
    Isnogood skrev 2012-11-12 18:38:37 följande:

    He he he, så vi på landsbygden, med samma byggdenamn, vi har alltså värsta kollektivet enligt dem Drömmer

    Har ni ingen gatuadress? Eller väg, "Ryd" eller "Torp" eller nåt som skiljer er från varandra?
  • Anonym (Tabula)

    Fan nu har jag suttit hemma i 5!! dygn och skrivit tenta (nästan, några turer utomhus har det blivit) och jag går ÅT av fysisk längtan efter någon att kramas med! Så himla hemskt. Har en killkompis som jag tror inte skulle säga nej men jag KAN bara inte vara med honom, är inte det minsta intresserad på romantiskt vis. Men det finns en annan person jag känner jättemycket attraktion för men han verkar inte vilja ha mig. Suck, varför ska det "alltid" vara så?

  • Anonym (Tabula)
    MrC skrev 2012-11-12 16:57:04 följande:
    Jag och 5 manliga vänner (singlar) har beslutat oss för att bilda en manlig singel-klubb. Eviga singlar. Ett kompisgäng alltså. Vi ska bara ha skoj, festa och glida runt.
    Vi har nog alla gett upp.

    Den här utvecklingen är sjuk. Alla singlar (nästan) vill ha kärlek, men nästan alla ger upp. Vad är det för fel på oss?!
  • Isnogood
    Anonym (Tabula) skrev 2012-11-12 18:45:53 följande:

    Har ni ingen gatuadress? Eller väg, "Ryd" eller "Torp" eller nåt som skiljer er från varandra?

    Tjaa....men nu är vi flera stugor som har SAMMA så då hjälper ju inte det heller
    "Alltid lika imponerad när det är MIN post i brevlådan" 
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • MrC
    Isnogood skrev 2012-11-12 18:40:08 följande:

    SMART!

    För, då kan ni ju jaga varandra bäst fasen ni vill utan att någon reagerar  
    Jag har inte varit med ännu, då jag är på flyende fot i tre veckor till.
    Men jag har hört/läst att männen springer först för de vill ju vara "macho" och tjejerna gärna springer bakom och spanar in männen i löpartights.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Isnogood
    MrC skrev 2012-11-12 18:54:37 följande:
    Jag har inte varit med ännu, då jag är på flyende fot i tre veckor till.
    Men jag har hört/läst att männen springer först för de vill ju vara "macho" och tjejerna gärna springer bakom och spanar in männen i löpartights.

    Eller...så är det en smart taktik för att slippa ha er flåsandes, dregglandes i nacken nonstop   Drömmer

    Plus, att de kan vika av på annan väg, utan att ni märker det "nickar" 
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • MrC
    Anonym (Tabula) skrev 2012-11-12 18:50:10 följande:

    Den här utvecklingen är sjuk. Alla singlar (nästan) vill ha kärlek, men nästan alla ger upp. Vad är det för fel på oss?!
    Det är enkelt...vi har för stora krav. Problemet är att vi alla har en bild av vad vi EXAKT vill ha och vi tror att det finns också, gäller bara att hitta. Och om den vi träffar inte stämmer EXAKT, så blir det inget.

    Vi försöker intala oss att vi inte är så kinkiga. Kraven är små och enkla, men i själva verket är dom löjliga.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    Isnogood skrev 2012-11-12 18:59:49 följande:

    Eller...så är det en smart taktik för att slippa ha er flåsandes, dregglandes i nacken nonstop   Drömmer

    Plus, att de kan vika av på annan väg, utan att ni märker det "nickar" 
    Ingen aning, har inte varit med ännu Tungan ute Premiär i december för mg.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Isnogood
    MrC skrev 2012-11-12 19:02:33 följande:
    Ingen aning, har inte varit med ännu Tungan ute Premiär i december för mg.

    Du lär märka det då... "Nickar" Drömmer
    I live on the dark side...the devil is my confederate
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!