• Anonym (Tabula)

    Ärliga nätdejtingstråden!

    Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

    Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

    Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

  • Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • modesto
    Anonym (b) skrev 2012-11-13 19:35:16 följande:

    Vad ska ni hitta på då? på första dejten
    sex? De har väl redan diskuterat all de har kunnat, kan man verkligen koncentrera sig på att göra något annat om man väntade så länge och är störtkär?
  • modesto
    Anonym (b) skrev 2012-11-13 19:35:16 följande:

    Vad ska ni hitta på då? på första dejten
    säg bara inte att ni ska gå ut och äta eller ta en drink, jag skulle aldrig i livet göra det. Jag skulle använda varje sekund för att vara ensamma tillsammans
  • Anonym (b)
    modesto skrev 2012-11-13 20:18:24 följande:
    sex? De har väl redan diskuterat all de har kunnat, kan man verkligen koncentrera sig på att göra något annat om man väntade så länge och är störtkär?

    Haha ja såklart, hur tänkte jag egentligen? !
  • Anonym (Tabula)
    NooneBird skrev 2012-11-13 19:05:23 följande:
    Nu är det bara tre dagar kvar tills jag och min dejt äntligen får träffas! Känns hemskt spännande, vi har pratat massor och har lärt känna en del om varandra. Bara att hoppas att kemin och attraktionen finns där när vi ses också.

    Oj vad spännande, lova att du rapporterar här! Hoppas att det blir jättefint.
  • Xmag
    Isnogood skrev 2012-11-13 19:24:14 följande:
    NAAAAAW, har en 21-åring i min inbox på Hp Hjärta  Baby

    Undrar om han känner för att bli "bonuspappa" till en 17-åring Drömmer  
    Den borde väl skrämma bort cougar-jägarna... 
  • Xmag

    Lite lustigt detta. Hör många kvinnor här beklaga sig över att unga killar jagar dem. Men själv har jag mycket besök och kontakter av äldre kvinnor. Så uppenbarligen verkar det finnas en hel del kvinnor som gillar yngre killar också (och då menar jag yngre än de är själva, jag är ändå 45 så nån ungdom är jag ju inte. Men rätt många 50+ blir man kontaktad av). 

  • Xmag
    MrC skrev 2012-11-12 14:57:30 följande:
    Stockholms nattklubbar för att ragga? Där hittar man bara ONS.
    Jag har gått med i en dansklubb och ska lära mig dansa + en grupp som heter "Singelspring, vi är singlar som tränar tillsammans.

    Just nu ligger jag lågt med dejting, då jag inte bor i Stockholm. Flyttar tillbaka om exakt tre veckor. Då får alla singelkvinnor 30-45 år se upp! haha.
    Singelspring har jag varit på och kommer att springa nästa söndag. Det var supertrevligt och man han prata med både killar och tjejer även under själva löpningen. Mer socialt än träning. Alexandra och Ulrika som startat detta har fått jättemycket uppmärksamhet för detta i media och nu senast blev de intervjuade i P4. 
    Jag tyckte det var så trevligt så jag fick den passande sången "Kärleken väntar" av Kent i huvudet och bytte bara ut första raden i första versen så var en helt ny låt skriven. Titeln är ju redan perfekt...
    ”Spring Singel Spring
    Jag lovar du betyder nånting 
    Du orkar ta dig igenom det här 
    Du räcker till, så var den du är”
  • Xmag

    Hur gör ni på dejtingsidorna? Jag har nästan bara haft kontakt med kvinnor som kontaktat mig. Några få kontakter har varit initierade av mig. Men hur gör ni för att hitta någon att kontakta? Använder ni någon sökfunktion/Matchning med några kriterier som ni tycker är viktiga och sen läser igenom ett antal profiler? Eller surfar ni runt bland bilder och sen läser profiler? 

  • NooneBird

    Vi ska ses i hotellbaren där han ska bo! Vi har inget planerat första kvällen utan bara ses och känna efter. Känns allt bra så flyttar vi kalaset till hans rum. :) Inte för att det är något sex planerat direkt men känns det bra så blir jag nog kvar där. :) Vi har ju redan klarat av det tråkiga första dejt snacket så då är det bara att köra på. Känns som att vi redan känner varandra en del. Han blir kvar hela helgen så vi får se vad som händer då.

  • MrC
    Isnogood skrev 2012-11-13 19:19:18 följande:
    Var det NATTEN du inte ville ha 2 små av utan EN stor..?
    Ungefär så....
    Xmag skrev 2012-11-13 22:46:14 följande:
    Singelspring har jag varit på och kommer att springa nästa söndag. Det var supertrevligt och man han prata med både killar och tjejer även under själva löpningen. Mer socialt än träning. Alexandra och Ulrika som startat detta har fått jättemycket uppmärksamhet för detta i media och nu senast blev de intervjuade i P4. 
    Jag tyckte det var så trevligt så jag fick den passande sången "Kärleken väntar" av Kent i huvudet och bytte bara ut första raden i första versen så var en helt ny låt skriven. Titeln är ju redan perfekt...
    ”Spring Singel Spring
    Jag lovar du betyder nånting 
    Du orkar ta dig igenom det här 
    Du räcker till, så var den du är”
    Jag var/är intresserad av Singelspring, och kan tänka mig att hänga på i december. Är alla supersnabba och springer jättelångt? Vältränade?
    Risken finns väl att man blir rundningsmärke.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!