• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • grymtkåtman

    ja i morse. lekte med morgonståndet i sängen innan jag gick upp och tog en dusch. det tog inte många sekunder från morgonståndet var stenhårt och jag kunde runka fram en riktigt skön orgasm och ett ordentligt sprut.

  • Bettizzzz13
    grymtkåtman skrev 2013-08-19 21:44:49 följande:
    ja i morse. lekte med morgonståndet i sängen innan jag gick upp och tog en dusch. det tog inte många sekunder från morgonståndet var stenhårt och jag kunde runka fram en riktigt skön orgasm och ett ordentligt sprut.
  • Bettizzzz13
    grymtkåtman skrev 2013-08-19 22:00:04 följande:
    du gillar?;)

    ja
  • malte01

    grymt skön kväll, så det blir nog en skön stund i trädgården även ikväll. skönt att sitta näck i mörkret, men grannarna runt om...;)

  • Anonym (DL 2)

    Nej, men drack en kopp te och åt en bulle som var mycket god. Sen diskade jag och hängde tvätt.

  • Citronfjäril

    Nej, men är så sjukt sugen!! Vill ta fram två dildosar och leka med en i mig och en utanpå... Så ljuvligt skönt. Har tyvärr ett sjukt barn bredvid mig bara..

  • grymtkåtman
    Citronfjäril skrev 2013-08-19 22:47:55 följande:
    Nej, men är så sjukt sugen!! Vill ta fram två dildosar och leka med en i mig och en utanpå... Så ljuvligt skönt. Har tyvärr ett sjukt barn bredvid mig bara..
    då får du avvakta till barnet sover, sen får du smita in i badrummet och köra en snabbis;)
Svar på tråden Har ni onanerat idag?