• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (DL 2)
    Anonym (girl nextdoor) skrev 2013-09-07 12:49:38 följande:

    Nej, inte ännu...undrar om det någonsin blir så...Drömmer
    Jo, i din fantasi så... Solig
  • Anonym (girl nextdoor)
    Anonym (DL 2) skrev 2013-09-07 12:56:55 följande:
    Jo, i din fantasi så... Solig

    Ja, just det!  I min fantasi ligger vi med varandra hur ofta som helst...
    Undrar om fantasin är bättre än verkligheten, kanske får jag aldrig veta... 
  • Anonym (DL 2)
    Anonym (girl nextdoor) skrev 2013-09-07 13:02:00 följande:

    Ja, just det!  I min fantasi ligger vi med varandra hur ofta som helst...
    Undrar om fantasin är bättre än verkligheten, kanske får jag aldrig veta... 
    Ja, jag tror nog fantasierna i de flesta fall kan vara bättre än i verkligheten
  • Anonym (DL 2)
    Anonym (girl nextdoor) skrev 2013-09-07 13:02:00 följande:

    Ja, just det!  I min fantasi ligger vi med varandra hur ofta som helst...
    Undrar om fantasin är bättre än verkligheten, kanske får jag aldrig veta... 
    Så ofta som ni ligger med varandra i fantasin, skulle jag nog också vilja ligga med dig haha!
  • Anonym (girl nextdoor)
    Anonym (DL 2) skrev 2013-09-07 13:14:53 följande:
    Ja, jag tror nog fantasierna i de flesta fall kan vara bättre än i verkligheten

    Ja, eller så fantiserar man när man har sex med någon, antingen själv eller allra helst tillsammans....

    Vad fantiserar du om när du smeker dig själv?Flört  
  • Anonym (DL 2)
    Anonym (girl nextdoor) skrev 2013-09-07 13:16:36 följande:

    Ja, eller så fantiserar man när man har sex med någon, antingen själv eller allra helst tillsammans....

    Vad fantiserar du om när du smeker dig själv?Flört  
    Ja, det kan nog variera ganska mycket, men då man är kär i någon så är det ju bara den man fantiserar om hela tiden Cool
  • Anonym (girl nextdoor)
    Anonym (DL 2) skrev 2013-09-07 13:16:32 följande:
    Så ofta som ni ligger med varandra i fantasin, skulle jag nog också vilja ligga med dig haha!

    Ja, det blir sååååå mycket sex när jag och fantasi-killen ligger med varandra - dessutom precis som jag vill ha det!Skrattande Hade du kunnat leva upp till det?Flört
    Anonym (DL 2) skrev 2013-09-07 13:17:55 följande:
    Ja, det kan nog variera ganska mycket, men då man är kär i någon så är det ju bara den man fantiserar om hela tiden Cool

    Ja, precis, då är man ju upptagen med tankarna på den fina personen mest hela tiden...
     
  • Anonym (***)

    Oja...Tungan uteGav mig själv 2 himmelska orgasmer mellan sju o halv åtta i morse.Sen sov jag ett par timmar till.

  • Anonym (DL 2)
    Anonym (girl nextdoor) skrev 2013-09-07 13:24:09 följande:

    Ja, det blir sååååå mycket sex när jag och fantasi-killen ligger med varandra - dessutom precis som jag vill ha det!Skrattande Hade du kunnat leva upp till det?Flört
    Ja, precis, då är man ju upptagen med tankarna på den fina personen mest hela tiden...
     
    Jaaa, det hoppas jag att jag hade gjort Tungan ute Vet ju inte vad du har för speciella krav, eller vad du kanske gillar att göra inom de intima stunderna. Hehe Flört  
  • Anonym (girl nextdoor)
    Anonym (DL 2) skrev 2013-09-07 13:28:17 följande:
    Jaaa, det hoppas jag att jag hade gjort Tungan ute Vet ju inte vad du har för speciella krav, eller vad du kanske gillar att göra inom de intima stunderna. Hehe Flört  

    Vem vet, jag kanske berättar för dig om mina önskemål endera dagen....Flört
Svar på tråden Har ni onanerat idag?