• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Mr Hard
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-27 22:41:15 följande:
    Jasså?

    Nej inte idag för jag jobbade heldag, vilket stör mig lite! Obestämd
    Jepp! De ääre! :) Idag då?
  • PeterVarm

    Man, 40 år. Nix inget onanerande här, och inte de senaste fem dagarna heller. En växande kåthet har för varje dag däremot skenat allt högre upp inom mig. Skäms

  • Pentra

    Om jag har! :-P Hade två leksaker med mig under täcket imorse. :-P Jag blev såå härligt utmattad efteråt. Men...jag förstörde sängen... :-/ ...så tvättmaskinen lär gå varm under dagen... ... /Pentra

  • Pillare
    Pentra skrev 2015-03-29 12:24:48 följande:
    Om jag har! :-P Hade två leksaker med mig under täcket imorse. :-P Jag blev såå härligt utmattad efteråt. Men...jag förstörde sängen... :-/ ...så tvättmaskinen lär gå varm under dagen... ... /Pentra

    Hahahaha... alltid härligt att läsa dina inlägg, kära Pentra. :)
  • Anonym (Tjej 28 år)

    Jag runkade av min kille på morgonen med min lilla lena hand efter som han var kåt som tusan

  • lasse1974
    Anonym (Tjej 28 år) skrev 2015-03-29 12:46:48 följande:

    Jag runkade av min kille på morgonen med min lilla lena hand efter som han var kåt som tusan


    Hade varit glad om jag fått den behandlingen, här blir det inget om inte hon är kåt. Vilket händer till jul och midsommar
  • Anonym (Tjej 28 år)
    lasse1974 skrev 2015-03-29 21:51:37 följande:
    Hade varit glad om jag fått den behandlingen, här blir det inget om inte hon är kåt. Vilket händer till jul och midsommar
    Det låter mycket tråkigt att du inte får komma till mer än en gång i halvåret.
Svar på tråden Har ni onanerat idag?