• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (Troccadero)

    Nu sitter man på jobbet igen och blir kåt av denna sköna tråd. Fler som jobbar inatt och kommer lätta på trycket?

  • This simple man

    Å inte blev ett par sprut tidigare på kvällen till det bättre...nä, snart blir en sista vända i dom egna fantasier sedan får han ge sig där nere ?

  • Anonym (Singel)
    Leenalaar66 skrev 2019-07-29 00:52:42 följande:

    Såå skööönt att tänka att vi är fler. Fått hejda mej flera gånger nuuu åh. Sjukt kåt.


    Samma här är sjukt kåt.. Tänk om vi hade kunnat hjälpt varandra
  • Anonym (Zeb)

    Japp, kl 8 imorse. I badrummet. Kille, 32 år. Det var skönt.

  • Anonym (Troccadero)
    Leenalaar66 skrev 2019-07-29 00:52:42 följande:

    Såå skööönt att tänka att vi är fler. Fått hejda mej flera gånger nuuu åh. Sjukt kåt.


    Jasså jobbar du inatt du med? Själv sitter man på jobbet och skulle verkligen behöva lätta på trycket. Vill du snacka på pm kanske?
  • Hama3

    kunde inte sova i värmen, så smög ner i källaren. Så här sitter jag naken under en filt framför datorn..

  • Gaskarl
    Leenalaar66 skrev 2019-07-29 00:29:07 följande:

    Vet inte vad som är ok att skriva? Jag är så kåt, så våt och bröstvårtorna står rakt ut. Ligger på en soffa på altanen i sommarnatten. Kan inte låta bli att pulla och smeka. Får man skriva detta? Åh hade gärna haft en ?kompis?. Förlåt, är det för mycket?


    Absolut inte för mycket, låter skithärligt det du skriver, skulle vilja med dig framöver, skriva skönt.
  • Nyfiken79
    Leenalaar66 skrev 2019-07-29 00:52:42 följande:

    Såå skööönt att tänka att vi är fler. Fått hejda mej flera gånger nuuu åh. Sjukt kåt.


    Låter underbart men vad sägs om att hoppa över till intima bilder och dela med sej lite av den kååååta kroppen ;)))
Svar på tråden Har ni onanerat idag?