• Tommye

    Blivande pappor på ca 30 år

    Jag och min fru planerar att börja skaffa barn, och det vore kul att snacka med fler som är i samma läge. 

    Jag är 31 år från södra sthlm =) 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-06 11:24
    Meen jag börjar då! :) Jag åker mc (när jag har någon) klättrar på väggar eller berg, åker inlines, spelar xbox. Just nu så pluggar jag kriminologi men vet inte vart det slutar när jag är klar..

    Vi börjar på måndag med att försöka så förhoppningsvis så kommer det en liten i början av nästa år. Kul att känna nån fler som blir pappa där i krokarna.

  • Svar på tråden Blivande pappor på ca 30 år
  • Ponzi

    Är själv bara 27 och pluggar till ekonom, dock bor man i Gbg, känns som att det inte allt är många pappor i gbg trakten som är aktiva på detta forum.
    Jag och min fru fick positivt test för ca 2 månader sedan nu.

  • Tommye

    tjena ponzi =)

    Grattis till pluset!

    Vi har bar försökt i tre veckor nu, jo vi har testat några gånger redan, nyfiken som man är. Det inte något plus ännu. Men än så länge så är det 45 dagar sen sista mensen så det är väl lovande ialla fall =) 

  • Page881

    Hejsan!

    Även jag hoppar in.
    31år bosatt i Kalmar. Har en dotter på 1,5år och har just börjat jobba på nr 2.
    Grattis till er alla som redan fått blått på stickan. Själv är det en evig väntan, men det är ju alltid kul att göra en massa "försök"  Flört.

  • Mrkane

    Hej Page881! hur många försök tog det innan ni fik dottern?

  • Page881

    Vi blev gravida ganska fort men fick missfall i 10:e veckan typ.
    Sen avvaktade vi ca 3månader innan vi försökte igen. det tog någon månad och sen pinkade sambon blått.
    Dottern är född i oktober 2010. 

  • Tommye

    Så för att få lite klarhet i det här. När ungefär kommer ni andra att få någon? Förhoppningsvis så blir det januari -2013 för vår del =) 

  • Ponzi

    Hej upptäckte man varit lite off ett tag nu, det pga skolan
    Vi är i vecka 10( tror jag) lite svårt att hålla reda på hur det förhåller sig med det där 9(+0) hur man ska räkna.
    Barnet beräknas komma i början av december om allt går som planerat förstås.

Svar på tråden Blivande pappor på ca 30 år