• Es Mamma

    Vi som har hängt i testtråden och plussat!

    Jag tänkte att vi som har hängt i "testtråden" och lyckats bli gravida kan fortsätta att följas åt oavsett BF! :)

  • Svar på tråden Vi som har hängt i testtråden och plussat!
  • lillabambi
    Jennie83 skrev 2012-07-10 11:33:18 följande:
    har ej tagit reda på kö, men vi ah två pojkar sen tidigare
    okej jag har inte tagit reda på kön tidigare men gjorde de denna gången, har du samma form på magen som med dom andra två?
     
  • angie91
    lillabambi skrev 2012-07-10 10:04:07 följande:
    Åhh ja januari helt galet vad fort tiden har gått  

    Ja enligt rul så ska jag få min första flicka

    Hur går de för dej fina angie? 



    Hihi va underbart kommit på några bra tjejnamn då?

    Jo här går de framåt v12.. Längtar efter rul så ja får se bebis samtidigt som vi väntar otåligt på att få känna bebis o e lite kluvna i om vi ska kolla könet eller inte.

    Åhhh snart kommer du ha din lillA där i famnen
  • lillabambi
    angie91 skrev 2012-07-10 13:00:19 följande:
    Hihi va underbart kommit på några bra tjejnamn då?

    Jo här går de framåt v12.. Längtar efter rul så ja får se bebis samtidigt som vi väntar otåligt på att få känna bebis o e lite kluvna i om vi ska kolla könet eller inte.

    Åhhh snart kommer du ha din lillA där i famnen
    Ja vi skulle ju inte heller kolla kön egentligen men sen när vi var på rulet så var vi bra sugna ändå och då bestämde vi oss för att kika, 98%säker var hon så vi litar på henne ;) 
    Jo vi har bestämt namn och har varit lite hemligt, men känner nog ingen i den här tråden så de kommer att bli Jemina om det nu är en tjej :) 
  • Jennie83
    Gummsan skrev 2012-07-10 11:36:14 följande:
    Jennie. Tror tjej!
    =) ja de blir verkligen spännande o se, hela gravven o magen e ej som förra 2 men vågar ändå inte tro mega mkt på min egna känsla ännu =)
    lillabambi skrev 2012-07-10 11:51:40 följande:
    okej jag har inte tagit reda på kön tidigare men gjorde de denna gången, har du samma form på magen som med dom andra två?
     
    Hade jag vart själv på rul o bm frågade mig hade jag inte kunnat hålla mig, men sambon ville ej veta så vi väntar. =)
    magen e ej samma form som med pojkarna, rumpan växte med båda pojkarna i takt med magen o de har den inte gjort denna gång. men vi får se va de är för något =) hihi
  • angie91
    lillabambi skrev 2012-07-10 13:07:26 följande:
    Ja vi skulle ju inte heller kolla kön egentligen men sen när vi var på rulet så var vi bra sugna ändå och då bestämde vi oss för att kika, 98%säker var hon så vi litar på henne ;) 

    Jo vi har bestämt namn och har varit lite hemligt, men känner nog ingen i den här tråden så de kommer att bli Jemina om det nu är en tjej :) 



    Vilket härligt namn fy tänk om ja också kunde få kolla.. haha fast vi ttror juh olika så vi har ju slått vad istället.. blir de en kille här ska han heta ailu. o blir de en tjej såå en liten livia troligtvis
  • lillabambi
    angie91 skrev 2012-07-10 13:33:39 följande:
    Vilket härligt namn fy tänk om ja också kunde få kolla.. haha fast vi ttror juh olika så vi har ju slått vad istället.. blir de en kille här ska han heta ailu. o blir de en tjej såå en liten livia troligtvis
    >Åhh fina namn ;) ¨
    Vi var ganska rörande överens om att det var tjej denna gången det har jag sagt sen v 12 typ att jag känt det på mig så då var det ju lite extra spännande att kolla det ;) 
  • angie91
    lillabambi skrev 2012-07-10 13:38:14 följande:
    >Åhh fina namn ;) ¨
    Vi var ganska rörande överens om att det var tjej denna gången det har jag sagt sen v 12 typ att jag känt det på mig så då var det ju lite extra spännande att kolla det ;) 

    åhh :P


    för min del spelar de ingen roll va de blir :) bara bebis e frisk <3


     


     


     


    nu har ja gjort baking soda test...

    om de funkar för mig nu... när ja e sjuk, e i v 12 .. o testat me em. urin såå ska de bli en liten POjKE :P

    ska testa på nytt me morgonurin när ja e frisk.. (kan juh va såå att min sjukdom samt mediciner kan påverka.)

  • Jennie83
    lillabambi skrev 2012-07-10 18:51:08 följande:
    De har jag oxå gjort för mig visade de flicka

    ååå ännu mer spännande visade flicka på mig med =)
Svar på tråden Vi som har hängt i testtråden och plussat!