• Es Mamma

    Vi som har hängt i testtråden och plussat!

    Jag tänkte att vi som har hängt i "testtråden" och lyckats bli gravida kan fortsätta att följas åt oavsett BF! :)

  • Svar på tråden Vi som har hängt i testtråden och plussat!
  • Jennie83
    lillabambi skrev 2012-07-10 19:11:36 följande:
    åhh spännande ;) vilken v var du i? senil förlåt ;)
    Hehe Vecka 23 =)
  • lillabambi
    Jennie83 skrev 2012-07-10 19:13:51 följande:
    Hehe Vecka 23 =)
    så var det ja ;) 

    Gick igenom bebiskläderna idag de vi köpt och de som var kvar från minstingen, kolla in detta, gaaalet! och detta är bara 50-56 :) en av bodysarna är i strl 44 :))


     
  • Gummsan

    Vi gillar pojknamnen: Liam, Benjamin, Oliver, Maximillian, Caspian, Junior, Hugo, Arthur, Charlie.
    Har ni några fler förslag? Enligt läkare på förlossningen ska jag få en pojke efter mina 4töser

  • Jennie83
    Gummsan skrev 2012-07-10 20:49:51 följande:
    Vi gillar pojknamnen: Liam, Benjamin, Oliver, Maximillian, Caspian, Junior, Hugo, Arthur, Charlie.
    Har ni några fler förslag? Enligt läkare på förlossningen ska jag få en pojke efter mina 4töser

    alla dom namnen e fina!!!  så härligt =)
  • Es Mamma

    Vad kul Gummsan!
    Och roligt att den här tråden lever upp lite :)

    Själv är jag i v 12 (11+3), tiden går både snabbt och långsamt. Ska på KUB nästa torsdag, tog blodprovet idag. Det ser jag fram emot!

  • Jess86

    Hej svejs!
    Imorrn går jag in i vecka 18 och då är det två veckor kvar till RUL, LÄNGTAR efter att ha det avklarat! Vill bara ha grönt ljus liksom så man kan släppa loss ordentligt Skrattande Tycker tiden har gått hyffsat fort ändå.
    Hoppas allt är bra med alla här inne!  

  • Jennie83

    sitter här o blir lite sentimenatl =) haha 

    ha nu kännt mer o mer dag för dag hur lill* kikar o att de ska vara lika farschinerande denna gång, helt obeskrivligt ju =) samma sak då ja va hos bm o fick höra hjärtljuden höll nästan tårarna på komma, ändå är de ju nr 3 men som sagt samma mirakel varje gång måste de ju vara Hjärta

    yngsta pojken e för söt han tror ju bebisen ska komma direkt man far på någon koll, igår då jag va hos bm så fråga han *vart ska du?*
    Jag svara jag ska och se så allte bra med bebisen*

    Då jag kom hem då titta han på mig o frågar *Mhä vars e lillsyster då?* haha o sen lyfter upp tröjan o säger *jaha e den kvar där inne*        underbara gospojk Hjärta

  • Jennie83
    lillabambi skrev 2012-07-10 22:51:21 följande:
    Jennie: vad har du för ålder på pojkarna? :)

    Äldsta är 6 och yngsta är 3 Skrattande
Svar på tråden Vi som har hängt i testtråden och plussat!