• Es Mamma

    Vi som har hängt i testtråden och plussat!

    Jag tänkte att vi som har hängt i "testtråden" och lyckats bli gravida kan fortsätta att följas åt oavsett BF! :)

  • Svar på tråden Vi som har hängt i testtråden och plussat!
  • HelenFr

    Vi får se snart hoppas jag på både jennies och sweas bebisar... 11-12 v kvar tills min igångsättning... Vill NU!

  • Jennie83

    BF idag ingen bebis än, lär nog få se twilight preimären på onsdag ändå, ställer in mig på de, tror de är en tjurskallig en de här i magen

  • Jennie83
    angie91 skrev 2012-11-09 10:21:32 följande:
    Ja som trodde de fanns en bebis i famnen nu när du e så tyst .. haha

    haha näe ha smugit runt o läst men ej orkat skrva, =)

    Bf idag enligt UL BF enligt sista mens 11:de alltså på söndag så vi får se =)

    lovar att uppdatera då vi åker in =)   
  • angie91
    Jennie83 skrev 2012-11-09 10:39:20 följande:
    haha näe ha smugit runt o läst men ej orkat skrva, =)

    Bf idag enligt UL BF enligt sista mens 11:de alltså på söndag så vi får se =)

    lovar att uppdatera då vi åker in =)   



    topprm .. håller tummarna o hoppas de sätter igång nu.. nyfiken juh..
  • Jennie83
    angie91 skrev 2012-11-09 11:20:02 följande:



    topprm .. håller tummarna o hoppas de sätter igång nu.. nyfiken juh..

    Jaaaa,

    men e så glad för sambon fick ta ut pappaledig för storpojken nästa vecka så ifall de händer ej i helgen så är han här hemma iallafall nästa vecka känns oerhört bra.så slipper ja va nervös o själv ifall de inte hänt nå i helgen =)
    så då ha han en vecka pappaledigt med äldsta o så blir de ju 10 dagar då bebb kommit =)  
  • angie91
    Jennie83 skrev 2012-11-09 11:39:08 följande:
    Jaaaa,

    men e så glad för sambon fick ta ut pappaledig för storpojken nästa vecka så ifall de händer ej i helgen så är han här hemma iallafall nästa vecka känns oerhört bra.så slipper ja va nervös o själv ifall de inte hänt nå i helgen =)

    så då ha han en vecka pappaledigt med äldsta o så blir de ju 10 dagar då bebb kommit =)  



    Skönt att han får va hemma.. ja hade blivit galen om sambon va borta vid bf.. vilken panik..

    Hoppas du slipper bli ensam
Svar på tråden Vi som har hängt i testtråden och plussat!