• Es Mamma

    Vi som har hängt i testtråden och plussat!

    Jag tänkte att vi som har hängt i "testtråden" och lyckats bli gravida kan fortsätta att följas åt oavsett BF! :)

  • Svar på tråden Vi som har hängt i testtråden och plussat!
  • EQ85
    Solstrålen1988 skrev 2012-11-14 10:11:02 följande:
    Jag tycker du har sjunkit.
    jag har 5 v kvar och sjönk såhär mkt sist med första dottern de sista dagarna innan.
    vill ju att hon ska va kvar ett tag till.
    ska kolla med min BM igen på måndag på kontrollen om hon sjunkit långt ner nu.

    Hur mår du ?? 
  • Solstrålen1988
    EQ85 skrev 2012-11-14 10:14:13 följande:
    jag har 5 v kvar och sjönk såhär mkt sist med första dottern de sista dagarna innan.

    vill ju att hon ska va kvar ett tag till.

    ska kolla med min BM igen på måndag på kontrollen om hon sjunkit långt ner nu.

    Hur mår du ?? 



    Det kostar ju inget att höra med bm. Hur känns de annars då? Säger magkänslan något?

    Jodå, blir rätt lätt trött så vilar mycket. Har väl en hel del att ta igen nu är jag kan slappna av på ett annat sätt och vet att jag inte ska tillbaka till jobbet. Dock blir jag rastlös av att vara hemma. Får hoppas trycket ser bättre ut när jag ska till bm nästa fredag.
  • sweasmamma
    Solstrålen1988 skrev 2012-11-11 18:29:11 följande:
    Grattis Swea. :) Tror jag såg dig i fredags ifall du var inne vid fl och kk då.
    jaa det va jag ... vattnet hade gått så vi va inne på kontroll då =)
  • Solstrålen1988
    sweasmamma skrev 2012-11-14 18:11:19 följande:
    jaa det va jag ... vattnet hade gått så vi va inne på kontroll då =)



    Tyckte de liknade bilderna du lagt ut. hur går det med lill killen?
  • Solstrålen1988
    sweasmamma skrev 2012-11-14 18:11:19 följande:
    jaa det va jag ... vattnet hade gått så vi va inne på kontroll då =)



    Tyckte de liknade bilderna du lagt ut. hur går det med lill killen?
  • EQ85
    Solstrålen1988 skrev 2012-11-14 10:20:54 följande:
    Det kostar ju inget att höra med bm. Hur känns de annars då? Säger magkänslan något?

    Jodå, blir rätt lätt trött så vilar mycket. Har väl en hel del att ta igen nu är jag kan slappna av på ett annat sätt och vet att jag inte ska tillbaka till jobbet. Dock blir jag rastlös av att vara hemma. Får hoppas trycket ser bättre ut när jag ska till bm nästa fredag.



    Nja. Den säger att hon kommer ca 1v tidigare. Men man kan ha fel.

    Den första tiden vid sjukskrivning e tuff. Stor omställning.

    Håller tummarna för nästa fredag =)
  • Jennie83

    ha tillbringat natten på FL men de stannade av så dom skickade he oss..... men hoppas att de går igång ordentligt snart, läker vatten men tydligen så ville dom ha mer. ska till bm imorrn 9:30 så då får hon göra en koll (ifall vi e hemma) hann bara hem så började jag läka igen, mne hoppas iallafall på få sova natten hemma o så.
    uppdaterar så fort jag kan Kram   

  • angie91
    Jennie83 skrev 2012-11-14 23:21:49 följande:
    ha tillbringat natten på FL men de stannade av så dom skickade he oss..... men hoppas att de går igång ordentligt snart, läker vatten men tydligen så ville dom ha mer. ska till bm imorrn 9:30 så då får hon göra en koll (ifall vi e hemma) hann bara hem så började jag läka igen, mne hoppas iallafall på få sova natten hemma o så.
    uppdaterar så fort jag kan Kram   
    ¨åhh va spännande.. !! :D trisst att de stanna av men nu verkar de juh iallafall va nära o på g :) 
     
Svar på tråden Vi som har hängt i testtråden och plussat!