• Anonym (Pinsamt)

    Vad är det pinsammaste du sökt vård för?

    Har för närvarande en varböld i storlek av en oingisbill på min ena blygdläpp och även om jag fått råd att avvakta så inser jag att jag måste söka hjälp....

    Stötta mig lite här!!

    Vad är det pinsammaste du sökt vård för?   

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-18 22:19
    oingisbill skall vara pingisboll!!! Förlåt!

  • Svar på tråden Vad är det pinsammaste du sökt vård för?
  • Anonym (böld)
    Anonym (A) skrev 2012-04-18 22:33:30 följande:
    Bölder i underlivet är som sagt vanligt. 

    I alla fall så vill jag verkligen stötta dig att söka vård! Försök bara vara helt naturlig. Det är inget konstigt för vårdpersonalen - de har redan sett allt Glad

    Gå bara dig, du får hjälp, och sen är det över!  Kanske känns det bättre att gå till en gynekolog än till VC? 
    Vissa VC har gynekologer! Min har så han jag kom till. Men han sa att bölder egentligen är ett kirurgiskt problem.
  • Anonym (kul)

    En söndermosad fluga i ögat, som fick rensas bort med tops....
    Ständig förstoppning
    Ont vid samlag samt vita små prickar på inre blygdläpparna (som tydligen är normalt)   

  • Anonym (böld)
    Anonym (kul) skrev 2012-04-18 22:46:35 följande:
    En söndermosad fluga i ögat, som fick rensas bort med tops....
    Ständig förstoppning
    Ont vid samlag samt vita små prickar på inre blygdläpparna (som tydligen är normalt)   
    Flugan måste ha gjort fruktansvärt ont! Men det lät lite kul.

    Min far fick åka till sjukhuset efter att ha kört motorcykel och fått in en humla i hjälmen Tungan ute 
  • Loojsen

    Håravfall... Trodde vi, (mamma), då jag flagnade fruktansvärt mycket hud i pannan, och håret lossnade när vi, mamma, skulle dit och pilla bort.. Visade sig vara trälim ifrån träslöjden i skolan som va tidigare samma dag... Detta va ca 10 år sedan, haha

  • Anonym (kul)
    Anonym (böld) skrev 2012-04-18 22:48:19 följande:
    Flugan måste ha gjort fruktansvärt ont! Men det lät lite kul.

    Min far fick åka till sjukhuset efter att ha kört motorcykel och fått in en humla i hjälmen Tungan ute 
    hehe ja det gjorde superont, det va när jag va liten, det va en liten bananfluga som knappt kändes när den kom in men efter att ha gnuggat i ögat hela natten och mosat sönder den så kunde jag inte öppna ögat dagen efter. Det är inget jag rekomenderar faktiskt! ;)
    Oh det lät inte så kul heller! ;p  
  • Anonym (böld)
    Anonym (kul) skrev 2012-04-18 22:54:09 följande:
    hehe ja det gjorde superont, det va när jag va liten, det va en liten bananfluga som knappt kändes när den kom in men efter att ha gnuggat i ögat hela natten och mosat sönder den så kunde jag inte öppna ögat dagen efter. Det är inget jag rekomenderar faktiskt! ;)
    Oh det lät inte så kul heller! ;p  
    Jag tar rekommendationen till mig och låter bli att gnugga om det skulle hända mig Solig
  • Coyote

    Ingen pinsam åkomma egentligen, men det var rätt pinsamt när jag åkt ambulans till akuten för, vad läkaren bedömde, en övre luftvägsinfektion... Symptomet var sanslös huvudvärk som gjorde mig nästan förlamad och Alvedon hjälpte inte. Var dessutom gravid, så jag kunde inte ta något annat, sjukvårdsrådgivningen kopplade mig till SOS alarm och de skickade ambulans, för säkerhets skull...

  • epikuren

    Inte jag, men jag vet ett par som fick åka till gyn för att plocka ut ett hårdkokt ägg de lekt med! Det skulle jag tycka vara pinsamt!

Svar på tråden Vad är det pinsammaste du sökt vård för?