• hrist

    blivande mammor i Malmö/Oxie

    Hej!

    Jag tänkte att jag skulle kolla om jag kunde hitta lite folk som har BF i September i Oxie.
    Så att man kan ut och promenera tillsammans, dela erfarenheter och självklart bara ha det trevligt tillsammans.

    Själv flyttar jag ifrån Malmö till Oxie den 17 Maj. Och känner knappt en kotte där, så då gäller de också att försöka ta kontakt :)

    Alla ska känna sig välkomna till tråden, och här kan vi följa varandras graviditeter och funderingar.
    Stötta och peppa.

    Jag väntar mitt andra barn. Har en dotter på 4 år, på halvtid. Och nu väntar jag och sambon en pojke :)

    Så jag tycker absolut att det inte spelar någon roll om du väntar ditt första barn, eller andra. Eller rentav tredje och fjärde.

    Så hojta till för lite kontakt :)  Gravid    

  • Svar på tråden blivande mammor i Malmö/Oxie
  • hrist

    Hej på er! Jag håller på att rinna bort i värmen, men försöker att inte klaga.. Sen har jag åkt på en fruktansvärd klåda. Det kliar över hela kroppen.. Hur går det för er? Kram

  • Lany01

    Det måste vara jobbigt ! Jag mår fortfarande ganska bra, håller mig inomhus när det ä varmt! Önskar att tiden gick lite fortare ....
    Jobbar du fortfarande?

  • Shantie

    Puh! Ja, varmt är det verkligen... Har aldrig letat skugga såsom jag gör i år ;)
    Usch klåda, stackare... Vad beror det på?

  • hrist

    Ja skugga är verkligen något man letar efter. Tyvärr har luften i min lägenhet, en förmåga att stå still.. Blir ganska kvavt.. Ja ni.. Klådan kan bero på levervärden o gallsyror.. Men har varit o gjort tester o dom såg bra ut.. Men de är ganska vanligt med graviditetsklåda.. Hade de förra graviditeten också och då är risken större att man får de även nästa gång..

    Ja en träff hade varit kul.. Men under denna veckan så har jag fullt upp med jobb o annat.. Men kanske på lördag? På dagen?

    Jo jag jobbar denna veckan som kommer nu, sen får det vara bra

  • Shantie

    Nuuu är det lite behagligare temperaturer för oss gravida :)

    hrist: ja jag har hört om graviditetsklåda, men jag har aldrig förstått varför man får det. Men skönt att dina värden såg bra ut i alla fall.

    Jag träffas jättegärna :) Lördag fungerar för mig.

Svar på tråden blivande mammor i Malmö/Oxie