• Anonym

    Män! kommer naturliga tuttar alltid på första plats?

    Vad säger ni?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män! kommer naturliga tuttar alltid på första plats?
  • Anonym
    Furstinna skrev 2012-06-25 07:48:27 följande:
    Anonym: inte tillräckligt bra klinik kanske?
    Vet inte om det var mig det där var till.
    Men jag har valt en bra klinik och jag är jättenöjd med mina bröst. Men jag hade så små innan att jag inte hade/har så värst mycket egen bröstvävnad, så därför är det inte helt enkelt att kunna dölja ett par implantat, helt. Om man bara tittar ser de naturliga ut.
  • Anonym (Tjej)

    Om jag hade råd skulle jag investera i ett par nya bröst! Mina är väl helt okej egentligen! Inga hängisar trots att jag ammar 2 barn! Däremot är de små i har olika storlek :/

  • Anonym (Liisa)
    Anonym skrev 2012-06-24 02:41:38 följande:
    Opererade bröst är ju snyggare än naturliga, det går ju inte att komma ifrån - det är ju därför man opererar dom.

    Att hävda annat är ju samma sak som att säga att det är snyggare om man inte klipper håret t.ex, eller inte rakar sig osv.

    När man väl har dem i handen är det kanske en annan sak. Hade en tjej en gång vars implantat aldrig verkade ha mjuknat ordentligt för hennes var verkligen som två plastbollar, inte alls kul. Däremot var hon förstås skitsnygg i bikini :)
    Att opererade bröst skulle vara snyggare än naturliga...aldrig!!!!!
    Nej, jag håller inte med....och ja, jag är kvinna.

    Jag har små bröst och har ibland funderat på att operera dem.
    Men efter att ha tittat på före/efter bilder på bröst så känner jag att, neeeej, de flesta ser ju snyggare innan operationen, ibland har man till och med funderat på varför de fixat till dem?

    Så länge opererade bröst ser ut som de gör kommer jag aldrig att fixa till mina, då får de duga ändå!
  • Klokare

    Jag föredrar naturliga bröst, om de är små/stora/hänger spelar ingen roll. Brösten tillhör den kvinna jag finner attraktiv, alltså är de attraktiva och vackra, oavsett hur de ser ut.

  • Anonym (Japp japp...)
    Anonym skrev 2012-06-24 17:23:55 följande:
    Helt övertygad om att ca 90 % av de som svarat att naturligt alltid är bäst är kvinnor som väljer vara anonyma och låtsas vara män. Se på porrindustrin. VAR är alla kvinnor med naturliga hängbröst nånstans om de nu uppskattas så mycket av herrarna??
    Men allvarligt..  Hur svårt är det att räkna ut vad det beror på tror du? Porrindustrin är full av korkade småbrudar som i grunden är småtuttade brunetter...   Det ser man ju överallt. Tror inte det är intelligensreserven som ställer upp i porrfilmer. Kolla allas vår Victoria Silvstedt tex..  Eller Pamela Anderson..  Eller nästan vilken blond brud med jättetuttar som helst.. Födda som brunetter och får inte nåt mer än myggbett till pattar av naturen....   Det finns huuuur många osäkra, halvblåsta kvinnor (flickor?) som helst, som har så jävla dålig koll att de går och skaffar plasttuttar för att behaga karlarna...  Karlarna i sin tur, föredrar nästan alltid ett par naturliga bröst...
  • Anonym (Alt 1)
    Anonym (Japp japp...) skrev 2012-06-25 21:34:07 följande:
    Men allvarligt..  Hur svårt är det att räkna ut vad det beror på tror du? Porrindustrin är full av korkade småbrudar som i grunden är småtuttade brunetter...   Det ser man ju överallt. Tror inte det är intelligensreserven som ställer upp i porrfilmer. Kolla allas vår Victoria Silvstedt tex..  Eller Pamela Anderson..  Eller nästan vilken blond brud med jättetuttar som helst.. Födda som brunetter och får inte nåt mer än myggbett till pattar av naturen....   Det finns huuuur många osäkra, halvblåsta kvinnor (flickor?) som helst, som har så jävla dålig koll att de går och skaffar plasttuttar för att behaga karlarna...  Karlarna i sin tur, föredrar nästan alltid ett par naturliga bröst...
    Hm... Ursäkta, man ska inte märka ord, men intelligensreserven betyder just "de mest korkade", de som finns kvar när man avverkat alla intelligenta och normalbegåvade och det inte längre finns några andra kvar, då får man ta till intelligensreserven, dvs de riktigt korkade.

    Så JA, det är intelligensreserven som ställer upp i porrfilmer!
  • Anonym (m-amma)
    Anna Paulita skrev 2012-06-24 21:51:51 följande:
    Utan att fläka ut mig för mycket men mina bröst är inte som tomma påsar efter mina barn. Tycker de för övrigt är betydligt snyggare än de var i tonåren.

    Men jag har inte ammat dem, kanske beror det på det.

    Jag har ammat men mina boobs är ändå bättre nu än i tonåren. Jag hade A-kupa tills jag blev gravid. Nu har jag en C-kupa
  • Anonym

    Jag föredrar alltid naturliga, men röstade inte då jag är kvinna. Har ammat i sammanlagt 3 år och brösten är mindre och hängigare än innan, men vackra ändå. Min man föredrar också naturliga. Skulle resten av det manliga släktet föredra silikon, skulle det inte bekomma mig alls. Skiter i vad "män" tycker, jag bryr mig bara om vad min man tycker!

  • Anonym (Japp japp...)
    Anonym (Alt 1) skrev 2012-06-26 07:50:45 följande:
    Hm... Ursäkta, man ska inte märka ord, men intelligensreserven betyder just "de mest korkade", de som finns kvar när man avverkat alla intelligenta och normalbegåvade och det inte längre finns några andra kvar, då får man ta till intelligensreserven, dvs de riktigt korkade.

    Så JA, det är intelligensreserven som ställer upp i porrfilmer!
    Njae...  nu är det så att det faktiskt kan betyda både och... :)

    Intelligensreserven är ju egentligen en synonym för begåvningsreserven, och jag hittade följande stycke på nätet:

    "1955 räknade en utredning ut att 27 procent av de manliga eleverna inom en viss åldersgrupp nog var kvalificerade att ta studentexamen, att jämföra med de 7-8 procent som faktiskt gjorde det. Skillnaden bland flickorna var säkert ännu större. Det var dessa potentiella studenter som utgjorde begåvningsreserven. Frågan har diskuterats mycket, såväl då som nu, dock allt mindre i takt med att skolsystemet byggts ut ("enhetsskolan"). Begreppet finns hur som helst kvar, inom bl.a. den pedagogiska sektorn.

    Hos allmänheten har det samtidigt övergått till en ironisk betydelse - kanske lagsporternas avbytarbänkar spelat in, där ju båda tolkningarna kan tillämpas? Och därmed är det upplagt för intressanta missförstånd när de olika definitionerna möts. Man kan t.ex. jämföra riksdagens protokoll där ordet används lite då och då i sin äldre betydelse, med webben där det används lite då och då i sin yngre.
  • Anonym

    Nej silicon kommer alltid först, för att det är sexigt med just opererade bröst.

    Exet hatade när vi var hos hennes väninna, en granne och som på sommaren visade sig i bikini och jag föreslog en 3-kant för att hon var så sexig. Blev inte väl mottaget och fick en utskällning för att hon visste att jag runkade på muggen när vi var hos henne.

    Sa bara att det är väl bättre än att jag knullar henne och fantiserar om hennes vän....

    Har ens flickvän väninnor som har inplantat gör hon klokt i att önska sig det i present snart nog....

Svar på tråden Män! kommer naturliga tuttar alltid på första plats?