• Anonym

    Jag som bokade dejt med min sambo - och hur gick det sen ?

    I Juni så postade jag denna tråden www.familjeliv.se/Forum-4-51/m65337235.html 

    Många har redan sett och läst den, ni andra kan ju alltid kika in nu.
    Men hur gick det sen ?
    Nu har lite mer än en månad gått .

    Och vi bor nu ihop igen !
    Nä jag skojar mer er, det förstod ni väl ?;)

    Jag har inte träffat mitt ex sen han hämtade sina grejer med sin lillasyster .
    Han mejlar eller smsar flera gånger i veckan, han saknar mig, han skriver förlåt osv.
    Enligt ryktena så är han väldigt deprimerad över detta.

    Hans mamma har hört av sig för någon vecka sen och försökt "tala mig tillrätta" utan någon större respons från min sida.

    Jag har bytt nummer, och mejladress, jag flyttar i Augusti då jag ska plugga vidare på en annan ort .
    På den orten så har jag över nätet fått kontakt med en kille som skulle kunna intressera mig.

    Jag tar det lugnt just nu, det var ju bara en månad sen men vi får se hur det går .
    Jag börjar om helt enkelt och ska försöka att släppa allt det som hände med flytten

    Jag mådde väldigt dåligt dom första två veckorna, jag grät hela tiden, grät av låtar på radion, ni vet hur det känns när man är krossad, som att alla låtar på radion hånar och påminner en .
    Jag skrek av gråt, låg på soffan, golvet, sängen .

    Det känns bättre idag, jag vet inte hur min tillit kommer att se ut för framtida dejter och träffar, men det tar jag då .

    Tack till alla som följde mig dom dagarna, för alla som pushade på .

    Ni var guld Hjärta 

    / P 

  • Svar på tråden Jag som bokade dejt med min sambo - och hur gick det sen ?
  • Ninja05

    Så jävla stark tjej du är! Du visar att man ska ha självrespekt och inte ta vilken skit som helst! All lycka till dig i framtiden!

  • Anonym
    Anonym (Hur-tänker-du) skrev 2012-07-18 13:22:36 följande:
    Hmm nu måste jag fråga... Hur tänkte du nu? Varför just ute i cykelstället? Nån ny kinky grej jag inte har koll på?
    Ja, det är läckert. Har sett flera nakna kvinnor fastspända där.
  • Sommar2

    Vad roligt att du uppdaterade vad som hänt, lycka till och hoppas du träffar någon som är värd din kärlek:)

  • Anonym (Chrome)

    Det finns kanske en liten chans att TS läser här då och då.

    Hur går det med ditt liv, har du någon vän? har du hört något om ditt ex?

  • Anonym O

    Jag undrar samma sak som Anonym (Chrome)! 

    Hur har det gått nu? Med studierna, livet och kärleken?

  • ErciG

    Bra jobbat! Stark du är!
    Man myser med känslan av att du ska sätta dit honom. Men bakom ligger så mycket sorg.. Som man sen får läsa om. Men fan vad stark du är!

    En del kan ju tycka att det anses som "snoka" när man har deras flikar uppe, precis som du skrev. Men jag har gjort samma sak, även med någon grund känsla av att han faktiskt var otrogen. Och det visade ju sig att jag hade rätt.. 

    Hoppas att du mår toppen idag för det förtjänar du!  Flört

  • jenlundkvist

    Har läst din tråd och skrattat för mig själv. Starkt jobbat av dig och rätt åt honom. =) Du skrev en uppföljare efter en månad men jag vill gärna veta hur det går för dig idag? :) Och vad hände med ditt ex?

  • Anonym (Hihi!)

    Har du kollat in om ditt ex fortfarande häckar på dejtingsajten? Skrattande

    Du kunde ju betygsätta honom! 

  • Anonym (afsdsadf)

    Hittade hit efter A.Schulmans text, han hade tydligen inte hittat uppföljningarna utan bara trådstarten. Hoppas han funnit texterna nu, han ville gärna veta hur det gick skrev han. 

  • linda30

    Hej! 

    Tack för din berättelse. Nu har det ju gått många år men jag läste detta först nu. Jag jobbar med ett radioprogram som tar upp olika känsliga lägen som kan uppstå och hur man kan handskas med dem. När jag läste ditt inlägg kändes det verkligen som ett sådant läge. Skulle gärna vilja komma i kontakt med dig.  

Svar på tråden Jag som bokade dejt med min sambo - och hur gick det sen ?