• Anonym (Usch)

    Usch vad äckligt med feta kvinnor!

    MINST en gång om dagen ser man en proper snygg och vältränad kille och VARJE gång funderar jag på vad i helvete de ser hos sin kvinna. För släpandes efter sig kommer en överviktig, white trash brud som ser ut att aldrig duscha.

    Varför tränar ni inte och tar hand om era kroppar? Att föda barn är ingen ursäkt.. Människan är inte gjord för att vara tjock. UT OCH SPRING!

  • Svar på tråden Usch vad äckligt med feta kvinnor!
  • Anonym
    Anonym (Usch) skrev 2012-10-19 22:55:03 följande:
    MINST en gång om dagen ser man en proper snygg och vältränad kille och VARJE gång funderar jag på vad i helvete de ser hos sin kvinna. För släpandes efter sig kommer en överviktig, white trash brud som ser ut att aldrig duscha.

    Varför tränar ni inte och tar hand om era kroppar? Att föda barn är ingen ursäkt.. Människan är inte gjord för att vara tjock. UT OCH SPRING!
    minst en gång om dagen så ser jag en slabbig,skabbig ,sunkig kille gåendes med världens hetaste brud. Vad gör han med henne brukar jag tänka. Varför tar han inte hand om sin kropp,tränar och är fräsch? Jag tänker aldrig bakom fasaden jag bryr mig bara om det yttre. Ju snyggare och smalare desto bättre och intressantare människa.
  • Anonym

    öhm.. människans kropp är byggd särskilt för att kunna lägga på sig så mycket fett som möjligt för att överleva
    sen är det väl egentligen så att vi förut gjorde av med det också, men det är en annan sak. 

  • EmmaT
    kille95 skrev 2012-10-19 23:36:14 följande:
    Frågade inte dig.

    Ja just den här fredagskvällen för jag är på lan med en kompis. Något mer du undrar över?! 
     
    Nu undrade jag aldrig över något från början heller. Så svar nej!
  • murarn P
    Anonym (Usch) skrev 2012-10-19 22:59:59 följande:
    Varför utgår du ifrån att jag är en kvinna som attraheras av män?
    Nä, jag utgår från att du är en man som attraheras av män
  • Anonym
    ruccoless skrev 2012-10-19 23:18:24 följande:
    Vad gör en liten 17 pöjk på sexsajter.? Herregud har du inga polisar eftersom du hänger på (mammas konto?

    på FL Skaffa dig ett liv lille vän innan du blir tragisk...

     



    Skärp dig!!!!
  • kille95
    ruccoless skrev 2012-10-19 23:25:25 följande:

    Tack gud i himmelen att min son född -95 är smart till skillnad mot vissa andraFlört(och har annat att göra en fredagkväll än hänga på en kärringsajt och spy galla!)
    Haha tänk om jag lider av socialfobi eller är mobbad du är bara en äcklig översittare som är 40+ och borde skämmas. Tänk om det var din son som satt i den sitsen och det kom någon tant och skrev till honom som du gör just nu 
  • Anton Chigurh
    kille95 skrev 2012-10-19 23:36:14 följande:
    Frågade inte dig.
     
    Förvisso, men om jag känner för att svara på ett inlägg tänker jag definitivt inte fråga dig om lov först.

    Fast visst hade jag rätt, 95:aneller hur !!!   Det där med lan är ju bara en nödlögn.... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • kille95
    Anton Chigurh skrev 2012-10-19 23:56:52 följande:
    Förvisso, men om jag känner för att svara på ett inlägg tänker jag definitivt inte fråga dig om lov först.

    Fast visst hade jag rätt, 95:an, eller hur !!!   Det där med lan är ju bara en nödlögn.... 
    Nödlögn? Haha lägg av, jag kan inte komma in på krogen bor i en liten stad vad fan ska man annars hitta på? Jisses folk på fl slutar aldrig förvåna
  • Anonym (happy)

    Jag blir glad varje gång jag ser ett omaka par! På något sätt känns det mer äkta än ett par som ser ut varandras kloner. Leve mångfald och det som bryter mönster!

  • Anonym

    Äh runda kvinnor är trevligt ju, härliga att knulla. Jag har verkligen inget emot överviktiga kvinnor. Kan nog säga att alla mina bästa sexupplevelser har varit med rejält mulliga kvinnor. Ofta är dom härligt kåta också när dom väl släpper till. Och får man igång dom så att dom slappnar av och fattar att jag inte håller på och granskar deras kropp så är dom alltid sjukt bra i sängen. Smala och klassiskt snygga tjejer brukar aldrig slappna av och ge sig hän lika bra som en mindre snygg tjej enligt mig.

Svar på tråden Usch vad äckligt med feta kvinnor!