• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • shalse

    Snygga kroppar, men byt ut trådnamnet till ruska tupp/bekräftelsetråden istället.

  • Jellybeanbaby
    shalse skrev 2012-12-18 22:12:29 följande:
    Snygga kroppar, men byt ut trådnamnet till ruska tupp/bekräftelsetråden istället.
    hookup-tråden?
    Hand in hand is the only way to land ♥
  • shalse

    Precis, lägg till det med.


    Jellybeanbaby skrev 2012-12-18 22:15:59 följande:
    hookup-tråden?

  • L E O N
    Anonym (Annica) skrev 2012-12-18 22:05:31 följande:
    Me!
    Underbart snygg mage. Nästan lika sexigt som en grym rumpa ... Förstår inte vad det är för fel på självbekräftelse, det kan väl alla behöva någon gång ibland?
  • Anonym (mamma till en)
    lille Birger skrev 2012-12-18 21:40:03 följande:
    Cool kropp! Cool
     haha tack, cool?! :)
  • shalse

    Absolut, men skärpning nu män. Tänker inte sitta på ett kvinnoforum med en massa nakenbilder på bara tjejer som karlarna gråtrunkar över. Sett några men långtifrån många, seså...upp med fler nakenbilder killar!Vill


    L E O N skrev 2012-12-18 22:18:55 följande:
    Underbart snygg mage. Nästan lika sexigt som en grym rumpa ... Förstår inte vad det är för fel på självbekräftelse, det kan väl alla behöva någon gång ibland?

  • Anton Chigurh
    shalse skrev 2012-12-18 22:12:29 följande:
    Snygga kroppar, men byt ut trådnamnet till ruska tupp/    ( bekräftelse )   tråden istället.
    Jag för min del tycker det vore enbart respektlöst mot kvinnorna att runka till deras bilder bilder som dom lägger upp här, förbannat respektlöst, rent av patetiskt, och jag tror i ärlighetens namn inte det förekommer i någon större skala, om det förekommer alls, jag menar, sitta å dra i kuken till stillbilder när redtube finns några klick borta. Näää...

    Har jag rätt, eller har jag, som vanligt, rätt ??? 

    Jag menar inte att bilderna inte duger, inte alls, men ni fattar nog fan vad jag menar, gör ni inte det är ni mer än lovligt tröga. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Helia skrev 2012-12-18 22:35:14 följande:
    Kloka ord som vanligt Anton
    Tack, Helia....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Helkroppstråden