• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • lollisen
    Mattias39 skrev 2013-01-16 09:35:01 följande:

    Har svårt att ta in det...du måste ha slitit enormt mycket!! Vilket jobb du har lagt ner, jag är djupt imponerad!!!
    hahaha.. Tack! Jag har svårt att ta in det själv faktiskt, när jag tänker på 45kg fett framför mig och att jag fått bort det från kroppen. Fan vad äckligt egentligen. *ryser*
    Jag brukar tänka att jag är en bekväm person och att jag inte har världens bästa självdisciplin, men det rimmar rätt illa här, så man får väl revidera sin självuppfattning tror jag.
    Jag har ADHD, alltså får jag bete mig precis hur fan jag vill! Okej!?
  • A82
    lollisen skrev 2013-01-16 09:30:10 följande:
    Tack fina! DU har en riktigt snygg figur!
    Tack. Har oxå kämpat med vikten och gått ner en hel del (32kg), en befriande känsla måste jag säga :)
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-16 09:34:02 följande:
    Varit ute och "sprungit" min dagliga runda (så svetten lackar) för att lämna barn här och där. Grymt jobbigt att dra barnvagn med två klunsar i på snöigt underlag
    Så nu blir det av med palterna och inta en inte allt för het kopp kaffe Glad

     



    Mmm...hettan står du själv för...!! Vet inte varför, men mitt eget kaffe blev varmare när jag såg din bild!!! :)
    Måste verkligen säga tat jag tycker att du har ursnygga ben!!! Flört
  • lollisen
    A82 skrev 2013-01-16 09:34:02 följande:
    Varit ute och "sprungit" min dagliga runda (så svetten lackar) för att lämna barn här och där. Grymt jobbigt att dra barnvagn med två klunsar i på snöigt underlag
    Så nu blir det av med palterna och inta en inte allt för het kopp kaffe Glad

     


     
    Åååh vilken fin kropp du har!! Har det verkligen bott 5 barn därinne? Jösses kvinna :-O Själv har jag fött ett barn och är inte ens i närheten av att ha en sådan kropp som du har. {#emotions_dlg.flower}
    Jag har ADHD, alltså får jag bete mig precis hur fan jag vill! Okej!?
  • Mattias39

    lollisen skrev 2013-01-16 09:37:33 följande:
    hahaha.. Tack! Jag har svårt att ta in det själv faktiskt, när jag tänker på 45kg fett framför mig och att jag fått bort det från kroppen. Fan vad äckligt egentligen. *ryser*
    Jag brukar tänka att jag är en bekväm person och att jag inte har världens bästa självdisciplin, men det rimmar rätt illa här, så man får väl revidera sin självuppfattning tror jag.
    A82 skrev 2013-01-16 09:37:51 följande:
    Tack. Har oxå kämpat med vikten och gått ner en hel del (32kg), en befriande känsla måste jag säga :)
    Ni är fantastiskt duktiga båda två!! Själv har jag svårt att ens gå ner de 3-4 kg som julmaten skapade... Rynkar på näsan

  • Anonym (lillajag)

    De som bestämmer blev lite avis på min kroppCool

    så grattis till er som hann seKyss

  • Nanime
    Mattias39 skrev 2013-01-16 09:39:52 följande:
    Ni är fantastiskt duktiga båda två!! Själv har jag svårt att ens gå ner de 3-4 kg som julmaten skapade... Rynkar på näsan

    Och var satte dom sig egentligen??? Förvånad
  • Max
    A82 skrev 2013-01-16 09:34:02 följande:
    Varit ute och "sprungit" min dagliga runda (så svetten lackar) för att lämna barn här och där. Grymt jobbigt att dra barnvagn med två klunsar i på snöigt underlag

    Så nu blir det av med palterna och inta en inte allt för het kopp kaffe  



    Skönt med ett morgonpass:)

    Lika fin och sexig som på alla dina foto, hade gärna följt med in i duschen;)
  • Chipstern

    Hm...ska man må bra av att följa denna tråd?
    Blir ju lite avundsjuk på de med sjukt vältränade kroppar som fan redan nu är redo för Beach 2013, och för den delen en jävla massa Beach framåt i tiden.

    Fast vad fan, jag förbereder mig på mitt sätt. har köpt ny kylväska för bärsen, nya kylklampar, kommer inhandla en ny solstol och sist men inte minst har jag insett att om jag ska få min kropp i form till någon BeachXXX så blir det nog fan Beach2030, men då skulle det mest se äckligt ut och man skulle stämpel som gubbsjuk så jag sjunker ner i min solstol ist och öppnar en bärs (eller 4) :)

  • A82
    Mattias39 skrev 2013-01-16 09:39:52 följande:
    Ni är fantastiskt duktiga båda två!! Själv har jag svårt att ens gå ner de 3-4 kg som julmaten skapade... Rynkar på näsan

    Men het är du trots julmaten Kyss
Svar på tråden Helkroppstråden