• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • LoLs pappa
    NoteturNomen skrev 2013-01-30 15:53:43 följande:

    Magnus? Ja men allt lär nog vara litet i jämförelse med honom... Skulle vilja stå bredvid den mannen bara för att se hur stor han är egentligen... Blev lite impad av ditt partytrick iaf! :D
    Mötte honom på Gotland för ngra år sedan, helt jvla sjukt stor.
    Han lutade sig in sig ett sånt där torgstånd med tak på på stora torget.
    Trodde tjejen som stod med sitt krimskrams skulle få hjärtsnörp.
    Blev solförmörkelse för henne
     
  • hösthjärta
    ander25k skrev 2013-01-30 15:14:58 följande:
    Inte helkropp , men tänkte visa mitt party trick Glad


    Sååå sexigt med stora händer!
    Kan greppa en stor rumpa....  
  • Anton Chigurh
    NoteturNomen skrev 2013-01-30 15:53:43 följande:

    Magnus? Ja men allt lär nog vara litet i jämförelse med honom...

    Skulle vilja stå bredvid den mannen bara för att se hur stor han är egentligen... Blev lite impad av ditt partytrick iaf! :D
    Jag har några sådana bilder, faktiskt, jag väger 85 kilo , Magnus 142 kilo. 

    Kommer kanske upp här. Någon gång. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • NoteturNomen
    LoLs pappa skrev 2013-01-30 21:50:06 följande:
    Mötte honom på Gotland för ngra år sedan, helt jvla sjukt stor.
    Han lutade sig in sig ett sånt där torgstånd med tak på på stora torget.
    Trodde tjejen som stod med sitt krimskrams skulle få hjärtsnörp.
    Blev solförmörkelse för henne
     

    Jag skulle nog svimma på kuppen... Tungan ute Solförmörkelse *skratt* - ja det kan jag tänka mig, han måste ju täckt för precis hela "öppningen"...

    Mäktigt...
  • Anton Chigurh
    Anonym (..) skrev 2013-01-30 20:38:37 följande:


    Efter all hård träning så är jag nöjd! :)
     
    Det har du förbanne mig all anledning till att va också. Snyggt, Anna, jävligt snyggt
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • NoteturNomen
    Anton Chigurh skrev 2013-01-30 21:55:39 följande:
    Jag har några sådana bilder, faktiskt, jag väger 85 kilo , Magnus 142 kilo. 

    Kommer kanske upp här. Någon gång. 

    Åh men du, det vill jag se! Coolt! Skrattande

    Note to self: hålla koll på helkroppstråden, vill inte missa...
  • Anton Chigurh
    NoteturNomen skrev 2013-01-30 22:00:20 följande:

    Åh men du, det vill jag se! Coolt! Skrattande

    Note to self: hålla koll på helkroppstråden, vill inte missa...
    Skall se vad jag har i gömmorna, jag träffade på Magnus för nåt år sen, han höll någon typ av föreläsning, och vi var 3 grabbar som ficka snacka med han, för oss själva då, så att säga, under mer än en timme efter hans föreläsning. Personalen på stället var inte glada, det var sent på kvällen å Magnus bara pratade på och svarade på våra frågor, han gav fan i vad klockan var, det var Kristin, frugan, som fick slita loss honom till sist. 

    Mer ödmjuk och snäll person får man fan leta efter, en helt otrolig människa, Magnus. Jag blev djupt imponerad.... 

    Och så tog vi lite foto efteråt......Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • NoteturNomen
    Anton Chigurh skrev 2013-01-30 22:11:48 följande:
    Skall se vad jag har i gömmorna, jag träffade på Magnus för nåt år sen, han höll någon typ av föreläsning, och vi var 3 grabbar som ficka snacka med han, för oss själva då, så att säga, under mer än en timme efter hans föreläsning. Personalen på stället var inte glada, det var sent på kvällen å Magnus bara pratade på och svarade på våra frågor, han gav fan i vad klockan var, det var Kristin, frugan, som fick slita loss honom till sist.  Mer ödmjuk och snäll person får man fan leta efter, en helt otrolig människa, Magnus. Jag blev djupt imponerad....  Och så tog vi lite foto efteråt......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

  • Nanime

    Nu har jag tittat på er länge nog utan att bidra.. :P
    Gillar det jag ser iaf ;)

    Här kommer en bild på ett motiv ni inte sett allt för mycket av hittills ;P
    Komplett med blåmärke från gårdagens lyftträning xD

Svar på tråden Helkroppstråden