• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • JagMan
    Anonym (Nykomling) skrev 2013-10-03 22:58:06 följande:
    Lite nervös över att lägga upp en bild här :) hoppas att ni har en fin kväll.

    Oj så fint din bröstvårta står mm Skulle smaka mumma
  • Mattias39
    fialotta85 skrev 2013-10-03 22:34:46 följande:
    Matte, jag är fortfarande grinig på dig!! ;) man åker inte i närheten och inte säger hej..

    Försökte, men fanns ju inget nät som funkade så jag kunde meddela dig...men såg du inte att jag vinkade när jag åkte förbi dig?? FörvånadFlört
  • Anonym (???)
    justnextdoor skrev 2013-10-03 21:25:47 följande:
    Var fan kom du ifrån? Knappast en av de anonyma som jag brukar svära åt!! Kan säga såhär: du har gett anonym ett helt nytt ansikte!!.... eller kropp! Jävlar så sexigt!!

    Nej, för alla andra anonyma är ju fula?
  • Meddelande borttaget
  • Anton Chigurh
    Anonym (???) skrev 2013-10-04 09:02:10 följande:

    Nej, för alla andra anonyma är ju fula?
    En sanning med modifikation ( Det har jag aldrig sagt förr !!! ) för du är anonym, ???, tre frågetecken förresten....vad fan liksom, det går ju inte, från och med nu kommer jag kalla dig Cate, efter Cate Blanchett, som jag anser vara en av världens absolut vackraste kvinnor, så får du tolka det precis som du vill....

    Iaf, du, Cate, du är grann, du är nåt in i helvete grann, en klassisk skönhet, du hade blivit riktigt populär i tråden, det är inget jag tror. Det vet jag. Du är riktigt jävla snygg, en otrolig kropp. Och det menar jag. 

    Ha en skön dag, Cate.Glad 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Qwerty85
    Anonym (???) skrev 2013-10-04 09:02:10 följande:

    Nej, för alla andra anonyma är ju fula?
    Nej, för de han syftade på är moraltanter som klagar på andra utan att visa sig själva...

    Om man anser sig ha rätt att klaga så bör man även visa sig också... annars kan man hålla klaffen.
  • Anonym (???)
    Qwerty85 skrev 2013-10-04 09:45:03 följande:
    Nej, för de han syftade på är moraltanter som klagar på andra utan att visa sig själva...

    Om man anser sig ha rätt att klaga så bör man även visa sig också... annars kan man hålla klaffen.

    Vad har jag klagat på?