• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Firepants
    Bella 89 skrev 2021-11-28 10:14:34 följande:

    Haha, nja. Nån Kalender kan jag då inte utlova. Avseende andra advent, inga planer finns men han får väl vänta och hoppas på det bästa ;)


    Inte? Jag som varit extra snäll iår. Trodde man fick det man önskar då? :p
    Bella 89 skrev 2021-11-28 11:17:10 följande:

    Fast du vet, i den här tråden är det extra stygg som gäller ;)


    Ja men dåså, bara att du kör på. ;)
  • Bröstlängtan
    Bella 89 skrev 2021-11-28 06:38:04 följande:

    Jodå, det finns fler bilder på kamerarullen och fler som ska tas...

    Det är ju trots allt första advent så kan bjuda på en från arkivet idag


    Åh vilken vacker adventskänsla jag fick. Magisk bild som tänder alla mina vekar och får mig att brinna.
  • Gaskarl
    Bella 89 skrev 2021-11-28 06:38:04 följande:

    Jodå, det finns fler bilder på kamerarullen och fler som ska tas...

    Det är ju trots allt första advent så kan bjuda på en från arkivet idag


    God middag och stort tack för ännu en fin bild från dig. Alltså, jag må vara tjatig, men dina bilder är så kompletta. Din hud, jag tror aldrig jag sett hud som sett så slät och len ut. Din mun är ett kapitel för sig, dessutom låter du idag en pytteliten bit av ditt hår komma med, vilket höjer bilden enormt mycket, och din top, perfekt på första advent.

    A piece of art. Tack.
  • Gaskarl
    Anonym (Skatan) skrev 2021-11-28 09:28:01 följande:

    Oj vilken fin bild på dig.

    Kul med annorlunda kameravinkel.

    Tack för du delar med dig.


    God middag...

    Men tack så mycket, (bugar så djupt jag kan.)
  • Boobiesarepoetryinmotion
    Bella 89 skrev 2021-11-28 06:38:04 följande:

    Jodå, det finns fler bilder på kamerarullen och fler som ska tas...

    Det är ju trots allt första advent så kan bjuda på en från arkivet idag


    Under tröjan dina bröst skrymma

    Dessa magiska bjässar vill rymma

    Kom till mig, till frihetens land

    Varsamt älskade av min mun och hand
  • Bingen

    [quote=81513190][quote-nick]Bella 89 skrev 2021-11-28 06:38:04 följande:[/quote-nick][/quote]

    Mmm så vackert

  • Anonym (Kakmonster)
    Bella 89 skrev 2021-11-28 06:38:04 följande:
    Hej!
    Måste bara fråga, visst är det naturliga bröst du låter oss se?
  • Bella 89

    [quote=81515386][quote-nick]Anonym (Kakmonster) skrev 2021-11-29 14:55:19 följande:[/quote-nick][/quote]

    Ingen skalpell har någonsin närmat sig mina bröst. De är fullkomligt naturliga

  • Bingen
    Bella 89 skrev 2021-11-29 17:16:38 följande:

    En tidig julklapp....


    OMG! Fantastiskt fina bröst

    Tack för den fina julklappen