• bebissugennu

    Väntar barn i Jönköping?

    Hej!

    Plussade igår, så går allt som det ska så kommer det en liten i början av september-13.

    Någon mer i Jönköping som ska ha i sensommar?

    Hade varit kul att hålla kontakten.

  • Svar på tråden Väntar barn i Jönköping?
  • fisan82

    Grattis lillajag02 till tjejen!! Underbart...

    Själv är jag sjukskriven en vecka till att börja med.. Sängläge, inte jättelätt med en 3 åring och hund.... Tur att dagis finns så jag kan vila på dagarna!!
    Hur har ni andra d?

  • Myran12

    Grattis lillajag!

    2 veckor kvar till RUL, ska bli så spännande. Har även börjat känna av lite sparkar, så himla mysigt :)

  • hannapanna84

    fisan82 Det låter inget roligt =( hoppas du får vilan du behöver.

    Myran12 Då har vi RUL samma vecka =) men du skulle ha i september också?
    Mysigt nu när man börjar känna bebisen, känns inte så jätte mkt än men lite iaf.   

  • Myran12

    Spännande Hannapanna. Ja än så länge är det beräknat till 22 september och så får vi se om det ändras vid RUL. Förra gången flyttade de mig bara en dag så får hoppas det är nåt liknande denna gången oxå. När är du beräknad?

  • hannapanna84
    Myran12 skrev 2013-04-11 08:20:05 följande:
    Spännande Hannapanna. Ja än så länge är det beräknat till 22 september och så får vi se om det ändras vid RUL. Förra gången flyttade de mig bara en dag så får hoppas det är nåt liknande denna gången oxå. När är du beräknad?

    Vi ä beräknade till 16 sept men vi får se vad de säger vid rul då de flyttade oss på det tidiga
    ultraljudet, jag hoppas de flyttar tillbaka oss så bebisen blir beräknad i början av sept istället.  
  • fisan82

    Tack Hannapanna84!
    Jag ska på RUL den 26 april och hoppas på att allt står rätt till. Myran12 vi är också beräknade till den 22 sept! Ska ni ta reda på könet?

  • hannapanna84
    fisan82 skrev 2013-04-12 09:26:38 följande:
    Tack Hannapanna84!
    Jag ska på RUL den 26 april och hoppas på att allt står rätt till. Myran12 vi är också beräknade till den 22 sept! Ska ni ta reda på könet?

    Vi ska dit samma dag! =)
    Jag är jätte nervös, varför vet jag egentligen inte.... 

    Jag funderar på o kolla könet men ä inte helt övertygad.
    Men just ur planeringssynpunkt skulle det va skönt o veta men samtidigt är det lite spänning med att inte veta.
    Ska ni ta reda på könet?    
  • Myran12

    Jo vi ska ta reda på könet om det går att se. Vi visste inte förra gången men denna gången vill vi nog. Men vi kommer inte betala för några privata ultraljud för att ta reda på könet, så viktigt är det inte.

Svar på tråden Väntar barn i Jönköping?