• telgebo

    Familjen Annorlunda

    Prattråd för oss som följer programmet Familjen Annorlunda på måndagar kl 20 i TV 4.

    Såg att det inte fanns nån tråd för oss så jag startar en nu.


    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Svar på tråden Familjen Annorlunda
  • gerd123

    Kan begripa att man inte ska förtala namngiven person och då är det väl rätt att anmäla. (särskilt om man är den personen!).

    Men det händer då och då (men absolut inte ofta) att man får meddelande om att ens inlägg raderats och jag kan inte förstå varför man deltar i diskussioner här på FL (där f ö de flesta är helt anonyma) om man är lättstött?
    Den som anmäler vill väl att man ska bli avstängd men det är ju inte alltid så utan inläggen raderas och så är det bra? Men VARFÖR? Man går väl inte tillbaka i tråden och tittar på de inlägg som man blivit sur av?

    Fritt fram att skriva att jag är en obildad sopprot med en vidrig fet mage som dallrar

  • mion

    Men jag är inte mer än människa o jag gör faktiskt oxå bort mig,vilket jag nu gjort så jag har skrivit till Tina o bett om ursäkt o gör det här oxå,klatigt minst sagt av mig.. Förlåt

  • tilj75
    mion skrev 2013-01-31 14:19:52 följande:
    Men jag är inte mer än människa o jag gör faktiskt oxå bort mig,vilket jag nu gjort så jag har skrivit till Tina o bett om ursäkt o gör det här oxå,klatigt minst sagt av mig.. Förlåt
    Starkt gjort! =)
    ♥ Jack 070423 ♥ Jonatan 080918 ♥ Tim 091208 ♥ Kevin 091208 ♥ bf 130315 ♥
  • Tinkka
    Trissan skrev 2013-01-31 11:34:19 följande:
    Så vad orsakade skilsmässan?
    Det är inte pga rykten/skvaller som vi tog ett GEMENSAMT beslut
    om skilsmässa efter att ha försökt i 1 1/2 år utan att lyckas hitta tbx till varandra
    efter de 3 minsta barnen.
    Var som att ha trillingar med Theo på 1 år och sen tvillingar och det tog på förhållandet.
    Nu vet du och jag har skrivit om skilsmässan på min blogg.
    Att de stora barnen bor hos Jörgen har inget med skilsmässan eller annat att göra
    mer än att jag helt enkelt inte har plats för dem i min 4:a
    De 6 minsta har vi varannan vecka och de stora kommer och går som de vill
    men har sina rum och sover hos pappa på heltid.

    Alltså inget märkvärdigare än så.
  • zumba

    Ja menade inte att du inte var Tina men att man aldrig kan veta :)

  • Analoga

    Jag förstår verkligen inte vad ni har med att göra vad deras skilsmässa berodde på??  Men om ni är så jävla nyfikna så har ju Tina själv länkat till sin blogg - där kan ni ju skriva och fråga, eller inboxa henne här. 

    Själv tycker jag det är rätt ointressant att sitta och rota i en annan människas privatliv...och Tina är ju inte ens med längre.

    Kan vi inte diskutera årets familjer istället?   

  • Heligakossan

    Men jösses nu skiter vi i rykten och all skit! För jag vill ha receptet på kebabtårta!!  Tungan ute nån skrev att de hade ätit kebabtårta, vill du dela med dig, vem de nu va?!

Svar på tråden Familjen Annorlunda