• telgebo

    Familjen Annorlunda

    Prattråd för oss som följer programmet Familjen Annorlunda på måndagar kl 20 i TV 4.

    Såg att det inte fanns nån tråd för oss så jag startar en nu.


    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Svar på tråden Familjen Annorlunda
  • fjonkelina
    Gurkan skrev 2013-02-02 09:11:07 följande:
    och outslitliga!
    Kanske inte det finast men jag hade kunnat på i ett eternithus det är som du skriver charmigt och tänk att inte behöva bry sig om fasaden.  
    Ja och dessa går faktiskt att måla om man tycker att den gråa färgen är tråkig. 

    Jag hoppas få se mer av den nya familjen,fick inte riktigt kläm på mamman där. Hoppas hon syns mer i rutan senare.

    Saknar Märsta-familjen. Tycker mannen är störtskön där. 
    Egentligen ser jag ut som Modesty Blaise..........................................
  • hellen75

    Själv saknar jag familjen i Uppsala, Carola och hennes familj, verkar störtskön.
    Sen är det roligt att se ALLA  kappan efter vinden sägare här på Familjeliv.
     

  • Gurkan
    fjonkelina skrev 2013-02-02 09:19:46 följande:
    Ja och dessa går faktiskt att måla om man tycker att den gråa färgen är tråkig. 

    Jag hoppas få se mer av den nya familjen,fick inte riktigt kläm på mamman där. Hoppas hon syns mer i rutan senare.

    Saknar Märsta-familjen. Tycker mannen är störtskön där. 
    Den nya mamman vill jag också veta mer om!
    Pappan är dock en aningen för hurtbullig för min smak, jisses jag hade fått fnatt av att leva tillsammans med honom men turligt nog har vi alla olika smak!

    Märsta det är Mirka med familj?
    I så fall håller jag med om pappan! 
  • längtan09

    Jag tycker det är helt fantastiskt att titta på familjen annorlunda. Jag tycker bäst om den värmländska familjen, hela familjen andas kärlek på något vis. Mamman och pappan som bryr sig så mycket om barnen OCH varandra! Plus att barnen verkar väldigt harmoniska och väluppfostrade.


    Mamma sedan juni 2009
  • rebmetpes

    misssde avsnittet i måndags och nu jobbar jag hela helgen, går det att se avsnitt 1 på play efter att 2 har visas på tv?
    eller finns dom bara på play i en vecka? 

  • LadyViolette
    rebmetpes skrev 2013-02-02 11:09:17 följande:
    misssde avsnittet i måndags och nu jobbar jag hela helgen, går det att se avsnitt 1 på play efter att 2 har visas på tv?
    eller finns dom bara på play i en vecka? 
    Finns bara i en vecka, men om du jobbar helg kanske du är ledig på måndag fm, och då finns det fortfarande?
  • Heligakossan

    man kanske inte hinner att renovera huset det första man gör,  jag menar hur länge har dom bott där?? säffle familjen alltså!!

  • rebmetpes
    LadyViolette skrev 2013-02-02 11:19:56 följande:
    Finns bara i en vecka, men om du jobbar helg kanske du är ledig på måndag fm, och då finns det fortfarande?
    jobbar måndag dag oxå, till 16 sen hämta barn på dagis, fullt ös, så hinner inte titta då heller.
    men tack för svaret  
  • Audrey Isabelle

    Någon undrade om bloggadressen till mamman i Södertälje. Hon är ju konstnär och har en hemsida. www.mammarosa.se/ Försökte komma till hennes blogg, men funkade inte. Kanske nerlagd?

    Ska bli jätteroligt med en ny säsong av Familjen Annorlunda. Roligt med lite variation och nya familjen. :0)

    Sköt om Er!

Svar på tråden Familjen Annorlunda