• telgebo

    Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?

    Jag kanske är för kräsen eller konstig som bara söker en sexuell relation med en kille runt min egen ålder och inget mer seriöst, men det verkar stört omöjligt att hitta det. Däremot one night stand finns det gott om men inget som intresserar mig.

    Jag har vart medlem på BC i över 1 år nu, dejtat några killar därifrån men inte fått nån känsla att de vart nåt för mig och sökt vidare men nu tappat intresset för killar därifrån då det aldrig leder till nivå 2 sas.

    Det verkar som att man är bränd på marknaden ju äldre man blir som tjej och singel, att man liksom får ställa in sig på att leva utan sex.

    Kanske bara är jag som är singel tjej som som längtar efter sex, känns verkligen så.


    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Svar på tråden Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?
  • telgebo
    Anonym skrev 2013-02-01 15:14:09 följande:
    Tja , så gott som alla otrogna slemhögar har ju alltid någon snyftig anledning till varför de vill doppa kuken i någon annan än frugan , om det sedan är sant är en helt annan grej , och dessutom motsäger det ändå ditt tidigare påstående att du vill ha en älskare med klass , hur hög klass håller en otrogen snubbe lixom ?

    Vad desperat och svartsjuk du låter
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anonym
    telgebo skrev 2013-02-01 15:19:17 följande:
    snackar du om dig själv nu? Nej jag är inte instresserad av dig och värdesätter inte dina åsikter just för att du är feg anonym som inte vågar stå för vad du tycker.



    Du har ditt nick öppet men din profil är inte publik. Vad är skillnaden då gentemot att vara anonym eller ha ett temporärt nick?
  • telgebo
    Anonym skrev 2013-02-01 15:18:29 följande:
    Jo jag förstår vad du menar , tycker själv att den muslimska världen har en allmänt dassig syn på kvinnor och jämlikhet , men jag tycker det är allmänt obildat att klassa alla icke svenska män som muslimer , tom alla män med icke svenskt utseende som muslimer. Du gillar män med västerländskt utseende.
    Jag har inte påsått att alla icke svenska män som muslimer, fattar inte vad du får det ifrån. Jag sa att jag inte finner dom sexuellt tilldragande för min personliga smak.

    Ja jag söker mig till män med tillhöifhet och medborgarskap och infödd i samma land som mig och som lever som en svensk och inte får sig nåt jäkla ramadan tjafs och ska bre ut sin matta och be till Allah mitt under knullakten osv.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    Matti1970 skrev 2013-02-01 15:18:52 följande:
    du är inte ensam, det är nog värre att vara man och inte hitta någon, håller på att bli tokig själv
    Det är inte lätt att vara kvinna heller och behöva hitta nån som vill ge en sex regelbundet. hade jag bara sökt sex en gång så hade jag tatt ett ONS och fixat det lätt men det söker jag då inte.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anonym
    telgebo skrev 2013-02-01 15:31:19 följande:

    Vad desperat och svartsjuk du låter
    nope , hara bara svårt att se en man som knullar omkring bakom frugans rygg som en man med klass , känns mer som en väldigt feg människa med en rejält fuckad moralkompass
  • telgebo
    Anonym (snoffsan) skrev 2013-02-01 15:21:51 följande:



    Sen när blev det udda eller sticker nån i ögonen att ha en kk??
    . Däremot kan jag inte fatta varför en singel skulle vilja ha trassel med en upptagen man, smyga och ha sej, skulle väl vara bättre med en singel som kan lite när som helst och som kan sova över eller ta en promenad.. Förutom det oetiska då.

    Jo det är klart att en singel skulle vara bra just med tanke på sova över biten och promenad, synas offentligt men jag hittar ju ingen attraktiv singel man som söker sånt sex som jag som KK. Har försökt i över 1 år nu att hitta en singel man som är attraktiv, svensk, dominant, tänder på bdsm tema och är välutrustad.

    Närmast jag kommit är han som är upptagen, men som sagt, vi har nyss börjat skriva till varann.

    Ja många verkar tycka det är jäkligt konstigt att ha en KK. Om din polare sa att hon hade en KK skulle du inte tänka en massa då och tycka hon är lite udda?

    Jag tycker inte själv det är konstigt men jag får ofta frågor hur fan jag tänker och måste jämt argumentera varför, kan jag inte bara få leva som jag vill, jag trivs som singe och fri, det enda som jag saknar är han som man kan ringa eller skicka mess till när man är kåt för det är man ju vara och varannan dag och vara säker på att få sex utan massa krångel och flera dagars väntan.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    Anonym skrev 2013-02-01 15:24:09 följande:
    Mig ? jag är lyckligt gift sen många år så jag skulle nog inte varit intresserad av dig ändå av flera anledningar , tycker bara du speglar en sån otroligt brist på kunskap , egoism , fördomar och ändå vill du träffa en man med klass ? rimmar inge vidare. Vill man träffa någon med klass så borde väl en förutsättning vara att man håller sammma klass ?

    Hör inte, hallå ville du säga nåt? ta av dig anonym masken så jag hör vad du säger.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anonym
    telgebo skrev 2013-02-01 15:35:53 följande:
    Jag har inte påsått att alla icke svenska män som muslimer, fattar inte vad du får det ifrån. Jag sa att jag inte finner dom sexuellt tilldragande för min personliga smak.

    Ja jag söker mig till män med tillhöifhet och medborgarskap och infödd i samma land som mig och som lever som en svensk och inte får sig nåt jäkla ramadan tjafs och ska bre ut sin matta och be till Allah mitt under knullakten osv.



    Herregud kvinna, kan du inte bara säga rakt ut att din personliga smak inte innefattar män med icke västerländskt utseende? Det är ju inget fel i att säga det, inte rasistiskt imo. Alla deas vi till olika utseenden! Men så som du går på om muslimer, säger att alla med utländskt påbrå pratar/skriver kass svenska, samt nu kräver pass och födelseland Sverige så låter du verkligen främlingsfientlig. Du är medveten om att man kan vara född, kunna perfekt svenska och ha jävligt svenska åsikter samt levnadssätt men ändå se utländsk ut? Dessa män skulle ju ändå inte passa dig pga sitt utseende och då är det väl mer ärligt att säga "jag attraheras inte av män som inte har västerländskt utseende".
  • telgebo
    Anonym skrev 2013-02-01 15:28:35 följande:
    Vänta här, TS vill ha en man som skriver och talar perfekt svenska men i det långa inlägg där hon förklarar detta är hennes egen svenska inte direkt top notch. Faktum är att flera av TS inlägg inte är det ur den vinkeln.

    TS vill inte ha någon med utländskt påbrå men en engelsman går bra.

    TS vill ha en högutbildad man som inte är ute efter ett lätt ligg och har hög klass. Själv nämner hon inget om sin akademiska bakgrund och kan tänka sig en kk relation med en gift man som är otrogen (står inget om att paret har en öppen relation).

    Jag ser inget fel i kraven i sig, men det blir fel om TS går emot sina egna krav. Kan hon inte själv leva upp till dem, varför skulle den typen av man vilja ha henne?

    Fan ta av dig anonym masken så jag hör vad du mumlar om för strunt.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anonym
    telgebo skrev 2013-02-01 15:47:35 följande:

    Hör inte, hallå ville du säga nåt? ta av dig anonym masken så jag hör vad du säger.
    Som någon anna tidigare påpekat så säger ju dick nick inte heller speciellt mycket , står ju knappast namn , adress och telefonnummer där eller hur ?
Svar på tråden Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?