• telgebo

    Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?

    Jag kanske är för kräsen eller konstig som bara söker en sexuell relation med en kille runt min egen ålder och inget mer seriöst, men det verkar stört omöjligt att hitta det. Däremot one night stand finns det gott om men inget som intresserar mig.

    Jag har vart medlem på BC i över 1 år nu, dejtat några killar därifrån men inte fått nån känsla att de vart nåt för mig och sökt vidare men nu tappat intresset för killar därifrån då det aldrig leder till nivå 2 sas.

    Det verkar som att man är bränd på marknaden ju äldre man blir som tjej och singel, att man liksom får ställa in sig på att leva utan sex.

    Kanske bara är jag som är singel tjej som som längtar efter sex, känns verkligen så.


    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Svar på tråden Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?
  • Anonym
    telgebo skrev 2013-02-01 15:50:18 följande:
    Fan ta av dig anonym masken så jag hör vad du mumlar om för strunt.



    Om du vill kan jag regga ett nick precis som dig och fortsätta vara lika anonym. Jag finner det intressant hur du som vill ha någon högintelligent men inte klarar av att ge intelligenta svar. Men å andra sidan har jag kanske för höga krav på folk i forumdiskussioner.
  • telgebo
    Anonym skrev 2013-02-01 15:33:14 följande:



    Du har ditt nick öppet men din profil är inte publik. Vad är skillnaden då gentemot att vara anonym eller ha ett temporärt nick?

    Ähh du kanske inte vet det men jag är tämligen känd på FL, de allra flesta vet vem jag är kanske inte på allmänna rubriker då men på sexdelen på forumet och på den tiden jag höll till på gravidsidan så. Där kunde det gå hett till bland alla gravida tyrannous rex ha ha.

    Jag vågar stå för min sexuella åsikt utan att skämmas och säga vad jag tycker. Alla har ett sexuellt behov som fan borde ingå i Maslows behovstrappa. Sedan att jag har större sexlust än andra är väl inte så jäkla konstigt. Hade jag haft en partner som kunde satt på varje dag så hade jag nog haft normal sexlust.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    Anonym skrev 2013-02-01 15:41:46 följande:
    nope , hara bara svårt att se en man som knullar omkring bakom frugans rygg som en man med klass , känns mer som en väldigt feg människa med en rejält fuckad moralkompass

    ok det är din åsikt så vad skulle du göra då om du var gift med barn och alternativet var att leva utan sex med henne resten av ditt liv eller ha en älskarinna vid sidan av? Skilja sig ingår inte som atlernativ och inte onani heller.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anonym
    telgebo skrev 2013-02-01 15:58:02 följande:

    ok det är din åsikt så vad skulle du göra då om du var gift med barn och alternativet var att leva utan sex med henne resten av ditt liv eller ha en älskarinna vid sidan av? Skilja sig ingår inte som atlernativ och inte onani heller.
    Det är väl där den stora skillnaden med män med klass och män som saknar klass finns , män med klass har ofta oxå karaktär och smyger inte omkring som råttor i en mörk källare , de står hellre rakryggat för vad de vill. Det vill säga , den guldklimp du lyckats hitta är ingen man med klass även om han kanske lyckats charma dig med sitt skitsnack , han är bara en feg lite råtta som inte vågar konfrontera frugan och smyger hellre runt bakom hennes rygg. Att du utan tvekan går på hans snack om att frugan inte släpper till , barnen , snyft , böl säger en hel del , hur vet du att det han säger är sant ?
  • telgebo
    Anonym skrev 2013-02-01 15:48:24 följande:



    Herregud kvinna, kan du inte bara säga rakt ut att din personliga smak inte innefattar män med icke västerländskt utseende? Det är ju inget fel i att säga det, inte rasistiskt imo. Alla deas vi till olika utseenden! Men så som du går på om muslimer, säger att alla med utländskt påbrå pratar/skriver kass svenska, samt nu kräver pass och födelseland Sverige så låter du verkligen främlingsfientlig. Du är medveten om att man kan vara född, kunna perfekt svenska och ha jävligt svenska åsikter samt levnadssätt men ändå se utländsk ut? Dessa män skulle ju ändå inte passa dig pga sitt utseende och då är det väl mer ärligt att säga "jag attraheras inte av män som inte har västerländskt utseende".
    Ja jag är medveten om det men jag syftade på män som inte har det så sluta påstå något annat.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    Anonym skrev 2013-02-01 15:50:54 följande:
    Som någon anna tidigare påpekat så säger ju dick nick inte heller speciellt mycket , står ju knappast namn , adress och telefonnummer där eller hur ?

    Nej och tur är det, men som jag skrev så vet dom flesta mitt namn, ålder (tom personnummer) och vet vem jag är och mitt nic avslöjar var jag bor i för kommun.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Fröken reserverad
    telgebo skrev 2013-02-01 15:37:50 följande:
    Det är inte lätt att vara kvinna heller och behöva hitta nån som vill ge en sex regelbundet. hade jag bara sökt sex en gång så hade jag tatt ett ONS och fixat det lätt men det söker jag då inte.



    Jag förstår inte problemet att hitta någon som ger en sex regelbundet. När jag var ute på marknaden träffade jag män från bc. Klickade vi hade vi sex många ggr ( längsta kk förhållandet varade i tio månader sen blev jag kär i en annan.)

    Generellt är det hyfsat lätt för en socialt kompetent kvinna att få en regelbunden kk som ger en bra sex.

    Men man vet inte förrän man knullat om det var bra. Var sexet bra bestämmer man träff igen.
    Reserverad står för upptagen.
  • telgebo
    Anonym skrev 2013-02-01 15:53:41 följande:



    Om du vill kan jag regga ett nick precis som dig och fortsätta vara lika anonym. Jag finner det intressant hur du som vill ha någon högintelligent men inte klarar av att ge intelligenta svar. Men å andra sidan har jag kanske för höga krav på folk i forumdiskussioner.

    Jo jag är nog inte så intelligent med 4,8 i avgångsbetyg, suck
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anonym (ny vinkel på det hela)
    telgebo skrev 2013-02-01 16:14:31 följande:
    Jo jag är nog inte så intelligent med 4,8 i avgångsbetyg, suck



    Vilken utbildning syftar du på? 4.8 från högstadiet, gymnasiet eller högskolan. Och isåfall vilket program?
  • telgebo
    Anonym skrev 2013-02-01 16:09:11 följande:
    Det är väl där den stora skillnaden med män med klass och män som saknar klass finns , män med klass har ofta oxå karaktär och smyger inte omkring som råttor i en mörk källare , de står hellre rakryggat för vad de vill. Det vill säga , den guldklimp du lyckats hitta är ingen man med klass även om han kanske lyckats charma dig med sitt skitsnack , han är bara en feg lite råtta som inte vågar konfrontera frugan och smyger hellre runt bakom hennes rygg. Att du utan tvekan går på hans snack om att frugan inte släpper till , barnen , snyft , böl säger en hel del , hur vet du att det han säger är sant ?

    Varför bryr du dig och varför skiter du i att besvara mina frågor? Det osar svartsjuka lång väg här anser jag.

    Han tänder min sexuella njutning på det sätt han beskriver vad han njuter av och hur han vill ha mig.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
Svar på tråden Ska det vara så jäkla svårt att få sex som tjej?