• Anonym (B)
    Äldre 9 Apr 09:56
    13192 visningar
    5 svar
    5
    13192

    Vad innebär passionerat sex?

    Ska fatta mig kort. Jag har svårt att släppa tanken på min killes ex och deras sex eftersom det inte är så längesedan de låg sist. Men så säger han till mig att inte tänka på det. Sexet med henne var inte som vårat , vårat är mycket mer passionerat.  Men vad innebär egentligen det. Ska man ta det som positivt.

  • Svar på tråden Vad innebär passionerat sex?
  • Anonym
    Äldre 9 Apr 10:03
    #1

    Ja, SJÄLVKLART är det något positivt! Vad tror du att det betyder?

  • Anonym (B) Trådstartaren
    Äldre 9 Apr 10:15
    #2

    Ja, alltså, jag har fått för mig att passionerat sex är när det finns känslor med i bilden. Men sen blev jag osäker på vad det egentligen innebär. 

    Han är inte väldigt romantisk av sig. Så när han yttrade den meningen blev jag helt ställd, på ett positivt sätt förstås.  Jag tyckte det lät bra :)

  • Äldre 9 Apr 10:45
    #3

    Jag tänker passionerat sex som väldigt känsloladdat med mycket energi och åtrå. Att man bara ger sig hän liksom och är jävligt hungriga på varann och det man gör.


  • Äldre 9 Apr 10:50
    #4
    Ant3 skrev 2013-04-09 10:45:19 följande:
    Jag tänker passionerat sex som väldigt känsloladdat med mycket energi och åtrå. Att man bara ger sig hän liksom och är jävligt hungriga på varann och det man gör.
    Håller med. Sedan tycker jag att inte det behöver finnas känslor med i bilden, man kan ha passionerat sex även om man inte älskar varandra.
  • Äldre 9 Apr 15:29
    #5

    Tänker passionerat sex med att ge sig hän till fullo. Men även att det är väldigt starka känslor inblandat.
    Då när man är så nära man bara kan bli och tårarna rinner för det känns så laddat, fullkomligt!
    När man har ögonkontakt och allt annat bara försvinner.

Svar på tråden Vad innebär passionerat sex?