• SmultronSöt

    Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)

    Tjenixen Glad

    Tänkte starta en tråd där man kan posta sina ultraljudsbilder samt berätta om det är en tjej eller kille på bildenTungan ute 

    Jag är otroligt nyfiken på om det är en lite kille eller tjej jag har i magen, men tänker nog inte ta reda på det / fråga om vad det är på nästa ultraljud... Däremot vill jag gärna spåna och amatörmässigt gissa vad det blir och så får vi se om det stämmer när bäsen kommer! Hjärta

    Jag vill naturligtvis ha er hjälp med att förutspå om det är en kille eller tjej som väntas, och i så fall varför ni tror det! Flört

    Kanske finns fler som jag som vill posta sina bilder där man ännu inte vet könet men tycker att det är kul att bara gissa själv och med hjälp av andras bilder och förslag gissa vad det kan vara för någon sort man har i magen. 

    Bilden jag postar är från mitt ultraljud i vecka 12, ska på nytt ultraljud den 27:e (är då i vecka 20) så då lägger jag upp den med så får vi se om någon ny information blivit synlig, haha!  

    Ha det bäst!

    (P.S Min bäse petar redan i näsan... Drömmer)

    vad tror ni...?



     


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-19 19:51
    Då kan jag meddela att på min ultraljudsbild är en liten kille! :)
  • Svar på tråden Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)
  • SmultronSöt
    marion73 skrev 2013-10-10 21:07:48 följande

    ...någon som har lust att gissa på våran lilla sladdis?! :D Vecka 12+4 och 18+5


    Flicka!
  • SmultronSöt
    stjärne skrev 2013-10-10 21:19:59 följande:
    Hej alla fina där ute!
    Jag är gravid i vecka 20 och var på ultraljud igår och fick veta att jag ska få en liten kille! Barnmorskan var 100% säker på sin sak sa hon, men jag såg inte snoppen eller något förutom när hon ändrade vinkel. Då såg jag ett litet streck som var snoppen.
    Men jag tänkte fråga, vet inte om det är en dum fråga, men det som jag markerat på bilden, sitter det på magen eller är det könet jag ser där? :)
    Jättetacksam för svar!

     


     
    Helt säker är jag inte men tror att det är magen Tungan ute Grattis till bebben!
  • stjärne
    SmultronSöt skrev 2013-10-10 23:11:54 följande:
    Helt säker är jag inte men tror att det är magen Tungan ute Grattis till bebben!
    Tusen tack! :)
  • Thaqii
    stjärne skrev 2013-10-10 21:19:59 följande:

    Hej alla fina där ute!
    Jag är gravid i vecka 20 och var på ultraljud igår och fick veta att jag ska få en liten kille! Barnmorskan var 100% säker på sin sak sa hon, men jag såg inte snoppen eller något förutom när hon ändrade vinkel. Då såg jag ett litet streck som var snoppen.
    Men jag tänkte fråga, vet inte om det är en dum fråga, men det som jag markerat på bilden, sitter det på magen eller är det könet jag ser där? :)
    Jättetacksam för svar!



     
    Jag tror med det är magen ;)
  • Thaqii
    3 härliga killar skrev 2013-10-10 08:19:32 följande:

    Hej alla!!!vi får en till kille????såg så pigg o fin ut så!bf 7/3


    Grattisssss till er lille pojk hoppas allt går bra nu skönt att veta könet nu när man haft så många tankar ;) har du ingen bild att lägga upp hade varit roligt att se
  • LiaLovLuc



    Någon som vill gissa på min bebis? RUL
    Syns det nån nubbe på nån av mina bilder el hur ser man på huvudformen ni som ser sånt??
  • LindaD
    3 härliga killar skrev 2013-10-10 08:19:32 följande:

    Hej alla!!!vi får en till kille????såg så pigg o fin ut så!bf 7/3


    Å grattis men vi hade rätt att vi väntade samma kön ;)
  • LaReina

    Tack alla som gissade på min bild :) alla som har gissat gissade pojke och det stämde alldeles riktigt :) <3

  • Jessica
    LaReina skrev 2013-10-11 16:45:22 följande:

    Tack alla som gissade på min bild :) alla som har gissat gissade pojke och det stämde alldeles riktigt :) <3


    Grattis! Vad har du för kön sen innan? :)
  • LaReina
    Jessica skrev 2013-10-11 17:04:19 följande:
    Grattis! Vad har du för kön sen innan? :)
    Tack

    Har en flicka på 3 år
Svar på tråden Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)