• fladdertanke

    "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"

    Här får vi som inte lyckades på de tre första försöken spy lite galla, vara lite bittra, ganska ironiska och framförallt väldigt peppande. Välkommen!

  • Svar på tråden "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"
  • fladdertanke
    Lynnig skrev 2013-09-13 21:11:16 följande:
    Underbart! Just nu känns det så fritt, ingen som just slutat med ppiller och undrar om förta utebliven mens = grav.... Ag har börjat bli brutalt ärlig även p jobbet. - r du gravd? - kanske sa du inte bära tungt ? Men bar är det äl dags för er? 8 års förhållande. - jo, knullar allt vi kan! Blev ju gravid men det blev inget mer efterv. 6! Så du behöver inte fråga mer. Ag kan säga till själv. skäms samtidigt som jag säger set. men ork inte! idag dricke jag vin och tar go fredag! till

    Önskar jag också kunde vara ärlig, vill liksom bara be dom hålla käften. Idag fråga en av tanterna om de inte va dags för barn snart, jovisst sa jag, snart förhoppningsvis. Själv sitter hon där med nio (!) barn inkl bonusar hit och dit. Har du inga av dina egna barn du kan tjata på?! PMSen är extrem idag, är så arg, sen tar de fem minuter, så skrattar jag så jag gråter. Jaja, jag vet iaf hur min kropp känns när den INTE är gravid.
  • Lynnig

    Bit ihop!

    Du är en fin människa om inte lägger över dina känslor på dem. Di närhet. Det betyder oftast ( enligt) mig att många är bekväm med dig( tyvärr ofta lyfter la tråkigheter med dig )perfekt att spy av sig här! Kan du möta dem ett leende. Sedan om 16 v kontra. -antydan fanns ju, men nu känns det säkrare att tala om att jag ska bli mamma. Då kommer du överrösta om alla komplimanger som vi nu saknar:

    Du kommer bli en otroligt bra mamma ,

    Vi måsté orka, fixa stånd, göra oss sexiga, ligga med benen i luften. Med rumpan på en kudde, r sambon skakar nervsimmare, ta oss igenom skengravid.

    ( jag är inte religiös) men vi kommer! Bli de bästa mammorna, detta är bara en del vår prövning! Näta steg ä oro för att börja gå i tid!

    Kom igen nu tjejer äl eller inte?! Sexigaste på sexa på ;)

    !


    fladdertanke skrev 2013-09-13 22:13:31 följande:
    Önskar jag också kunde vara ärlig, vill liksom bara be dom hålla käften. Idag fråga en av tanterna om de inte va dags för barn snart, jovisst sa jag, snart förhoppningsvis. Själv sitter hon där med nio (!) barn inkl bonusar hit och dit. Har du inga av dina egna barn du kan tjata på?! PMSen är extrem idag, är så arg, sen tar de fem minuter, så skrattar jag så jag gråter. Jaja, jag vet iaf hur min kropp känns när den INTE är gravid.

  • Blomman88
    linnea83 skrev 2013-09-13 19:48:06 följande:
    Blomman88; Dig har jag stött på i nån bimtråd för några månader sen har jag för mig :).

    Det är mycket möjligt :) jag kommer ju aldrig vidare! Men skam den som ger sig :)
  • Knyttet
    Lynnig skrev 2013-09-13 22:26:36 följande:

    Bit ihop!

    Du är en fin människa om inte lägger över dina känslor på dem. Di närhet. Det betyder oftast ( enligt) mig att många är bekväm med dig( tyvärr ofta lyfter la tråkigheter med dig )perfekt att spy av sig här! Kan du möta dem ett leende. Sedan om 16 v kontra. -antydan fanns ju, men nu känns det säkrare att tala om att jag ska bli mamma. Då kommer du överrösta om alla komplimanger som vi nu saknar:

    Du kommer bli en otroligt bra mamma ,

    Vi måsté orka, fixa stånd, göra oss sexiga, ligga med benen i luften. Med rumpan på en kudde, r sambon skakar nervsimmare, ta oss igenom skengravid.

    ( jag är inte religiös) men vi kommer! Bli de bästa mammorna, detta är bara en del vår prövning! Näta steg ä oro för att börja gå i tid!

    Kom igen nu tjejer äl eller inte?! Sexigaste på sexa på ;)

    !



    Ja vad gör man inte för att bli på tjocken?! Här kör vi med benen i luften efter sexet så fort det är i närheten av Äl ;) Men jag tycker ibland att det är så svårt att få till det när det blir som på schema. Vilket det alltid blir. Eller alltså, för mig är det inga problem det är bara att sambon inte fixar att komma om det blir för uppstyltat.... Det suger en smula.

    Men förr eller senare som händer det ju, även om allt känns pissigt just nu.

    Jag hade äl i onsdags tror jag, känner det inte så mycket men fick glad gubbe på CB-test i tisdags. Sex hade vi på fre, mån och ons... Mer än varannan dag går inte , för då kan sambon inte komma :( är inte speciellt optimistisk just nu, hälften av mig säger åt mig att hoppas. Andra hälften säger åt mig att jag är dum i huvudet om jag hoppas.
  • fladdertanke
    Knyttet skrev 2013-09-13 23:02:43 följande:
    är inte speciellt optimistisk just nu, hälften av mig säger åt mig att hoppas. Andra hälften säger åt mig att jag är dum i huvudet om jag hoppas.



    Jag tror vi hade blivit dumma i huvudet om vi slutade hoppas. Åtminstone hade de inte blivit några barn gjorda (Haha mycket fyndigt, va är de för uttryck egentlige "näh, här blir inga barn gjorda" ) men i know the feeling.
  • fladdertanke
    Lynnig skrev 2013-09-13 22:26:36 följande:
    Bit ihop!

    Du är en fin människa om inte lägger över dina känslor på dem. Di närhet. Det betyder oftast ( enligt) mig att många är bekväm med dig( tyvärr ofta lyfter la tråkigheter med dig )perfekt att spy av sig här! Kan du möta dem ett leende. Sedan om 16 v kontra. -antydan fanns ju, men nu känns det säkrare att tala om att jag ska bli mamma. Då kommer du överrösta om alla komplimanger som vi nu saknar:

    Du kommer bli en otroligt bra mamma ,

    Vi måsté orka, fixa stånd, göra oss sexiga, ligga med benen i luften. Med rumpan på en kudde, r sambon skakar nervsimmare, ta oss igenom skengravid.

    ( jag är inte religiös) men vi kommer! Bli de bästa mammorna, detta är bara en del vår prövning! Näta steg ä oro för att börja gå i tid!

    Kom igen nu tjejer äl eller inte?! Sexigaste på sexa på ;)

    !



    Tack du fantastiska människa, vi alla kommer bli underbara mammor en vacker dag!
  • Jenyma

    Här kommer jag! För helvete vad less jag är! Gnäll gnäll! Var på Liseberg förut och spelade på hjuljävlarna för jag tänkte att man i alla fall kunde få sig lite tröstplopp eller center. Men nädå, det visade sig vara samma misslyckade lotteri som barnanskaffandet. Nu fick jag köpa egen choklad och vältra mig i. Fick (trots att jag precis haft mens och får supa) precis fått lämna karln och vännerna på krogen och åka hem, för att jag var för trött och nästan somnade vid bordet. Fan. Gnäll. Kuken! 

  • meijah

    Det roligaste är när man själv försökt sen augusti 2010 och ens vänner ba "åh jag vill ha bebis" och vips är de gravida månaden efter.. Kul. För dem.

  • Baby1112

    Tycker det är ohyfsat att kommentera och fråga är det inte dags att skaffa barn snart? Den lilla frågan kan göra så ont...

Svar på tråden "vi som snart försökt hela jävla 2013 med första ungen"