fina lakan?
Tycker ni att det är lätt eller svårt att hitta fina lakan till era små? Vad tycker ni är fint- rosa kaniner eller retro eller renstilat.....? Jag tycker det finns väldigt lite att välja på....
Tycker ni att det är lätt eller svårt att hitta fina lakan till era små? Vad tycker ni är fint- rosa kaniner eller retro eller renstilat.....? Jag tycker det finns väldigt lite att välja på....
Själv föredrar jag enfärgade utan lull-lull på, och dessa är hopplösa att få tag på! Det är mönster på i stort sett ALLA lakan!!!!
Till 4-åriga dottern däremot är favoriten rosa lakan med blommor på!
Så enkelt design som möjligt blir oftast snyggast. Verkligen hatar gullepluttiga saker. Sonen har ett par påslakanset från P.o.P som är favoriten - vita med mörkblå smala ränder.
Bast: är det du eller flickan som gillar det rosa söta?
Hrm... Jag sa alltid tidigare att jag aldrig skulle köpa rosa grejjor, men min dotter älskar det, och nu tycker även jag att det är fint! Men i spjälsängen till bebisen som kommer vill jag helst ha enfärgade lakan i jord/naturfärger!
Är det något standarnmått på ikeas kuddar och täcken? Jag menar, om jag skulle köpa sängkläder från t ex Lexington, skulle de passa till ikea kudde och täcke då?
Nä, Ikea har annorlunda mått än alla andra.
Jaha, det var väl jädrans typiskt!
Var ska man köpa täcke och kudde till en ett åring då? Babytäcket börjar bli lite litet...
Dom små täckena på Ikea är ganska stora. Min ettåring får plats. Flera gånger om
Jag har så'n tur att min mamma sparat sängkläder som jag o min bror hade när vi var små. Jättefina saker, starka färger o fina mönster.
Det är just starka färger jag saknar, både på sängkläder och kläder. Mjäkrosa är inget för oss.... Vill ha starkt cerise, äppelgrönt, kycklinggult.....