• snobben00

    IVF januari 2014 - vi som kämpar vidare

    Tänkte starta den här tråden för oss som kämpat på ett tag med ivf men inte lyckats få det där plusset än men nu ska vi lyckas! Själv har jag 8 embryoåterföranden bakom mig varav ett missfall men vägrar ge upp kampen än. Jag och min man klassas som oförklarligt barnlösa och dom hittar ingen anledning till att vi inte får barn. Nu i januari ska vi påbörja vårt tredje försök och jag hoppas vi blir några som kan följas åt nu under våren.

  • Svar på tråden IVF januari 2014 - vi som kämpar vidare
  • PlinaB77

    Snobben00- blev så glad för din skull när jag såg att du fick +, har ju följt dig genom andra trådar innan! Du har ju en bra lång resa bakom dig! Hoppas av hela mitt hjärta att allt kommer gå fint nu och att ni får er lilla skatt!! 

  • PlinaB77
    Lisa 236 skrev 2014-03-04 11:39:44 följande:
    I Morgon är det då dags igen för uppsala och CVL kliniken för ett FET. Är rätt orolig hur våra små mår i frysen.... denna väntan är inget vidare man lär sig ju aldrig den, även om det är gång nr 10 ....
    Lycka till idag Lisa!
    Själv gjorde jag vårt FET igår och som du säger...man vänjer sig aldrig!
    Hoppas allt förlöper bra med alla momenten idag och att du kommer hem som ruvade! {#emotions_dlg.flower} 
  • mocha8676

    Jag är ganska säker på att mf pågår. Riklig blödning just nu och riktigt kraftig "mensvärk" :( Bara och vänta ett par månader igen..

  • BlankaBlanka

    mocha8676
    Känner verkligen med dig. Jag vet hur jobbigt ett missfall kan vara. Hoppas du har många människor runt dig du kan få stöd av.
    Det är alltid en stor sorg. ð???

  • snobben00
    mocha8676 skrev 2014-03-05 13:18:53 följande:
    Jag är ganska säker på att mf pågår. Riklig blödning just nu och riktigt kraftig "mensvärk" :( Bara och vänta ett par månader igen..
    Nej! Rynkar på näsan Jag lider verkligen med dig! Ta hand om varandra där hemma.
    Kram {#emotions_dlg.flower}
  • mocha8676

    Tack! Ledsamt, men har lärtmig sedan sist att inte låta min värld gå under. Får ta och vila upp mig och samla nya krafter till nästa gång.

  • Lisa 236

    Mycket glad idag )))) Nu är man ruvandes till två riktigt fina Blastocyster även om de varit frysta så såg de ut som färska i kvalitet enligt min doktor och att de var riktiga toppkvalitet båda , så det känns jättebra.  Nu bara att vänta och hoppas )) Lycka till alla ni andra Kramen

  • snobben00
    Lisa 236 skrev 2014-03-05 19:52:39 följande:
    Mycket glad idag )))) Nu är man ruvandes till två riktigt fina Blastocyster även om de varit frysta så såg de ut som färska i kvalitet enligt min doktor och att de var riktiga toppkvalitet båda , så det känns jättebra.  Nu bara att vänta och hoppas )) Lycka till alla ni andra Kramen
    Ja, vad kul! Glad
    När har du testdag? Jag hoppas på positivt graviditetstest framöver.
  • snobben00
    Salli skrev 2014-03-04 21:38:50 följande:
    Vilka tunga resor alla verkar ha gjort och ändå kämpar vi på ändå!! Tycker det är väldigt starkt av oss att bara fortsätta. Kram på er alla
    Hur går det för dig? Glad
Svar på tråden IVF januari 2014 - vi som kämpar vidare