• kleemann

    stora tuttar

    Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

  • Svar på tråden stora tuttar
  • Firepants
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-25 18:51:52 följande:

    Hoppas någon tycker om...


    Jäklar vilka härliga bröst.

    Varför hittar man inte en sådan härlig kvinna med sådana stora härliga bröst.

    Jättesnyggt.

    Skulle gärna se dom bara.
  • Anonym (TW)
    Firepants skrev 2017-09-25 20:33:25 följande:

    Jäklar vilka härliga bröst.

    Varför hittar man inte en sådan härlig kvinna med sådana stora härliga bröst.

    Jättesnyggt.

    Skulle gärna se dom bara.


    Utmanar dig "Firepants" att lägga upp bilder på " Intima bilder". Ska bli spännande att se.
  • Firepants
    Anonym (TW) skrev 2017-09-25 20:51:46 följande:

    Utmanar dig "Firepants" att lägga upp bilder på " Intima bilder". Ska bli spännande att se.


    Det finns bilder på mig där.fast under ett annat nick.

    Nu för tiden byter jag bara privat och du är välkommen att pma. :)
  • Anonym (TW)
    Firepants skrev 2017-09-25 21:27:24 följande:

    Det finns bilder på mig där.fast under ett annat nick.

    Nu för tiden byter jag bara privat och du är välkommen att pma. :)


    Har inga planer på det. Är faktiskt upptagen. Vill bara ha ögongodis. Det vill ju män också. Vi kvinnor är precis likadana, vet du. You know, sexy baby..
  • GrovaRobban
    Anonym (Anonym) skrev 2017-09-25 18:51:52 följande:

    Hoppas någon tycker om...


    Mmm, vackraste bilderna hittills på denna tråd. Tröja på med rejäl urringning gör en bara sugen på mer och tänder mer än om du visade hela brösten. Vilken klyfta!!!

    Hoppas på fler härliga bilder från dig. Du gör min dag
  • Firepants
    Anonym (TW) skrev 2017-09-25 21:34:28 följande:

    Har inga planer på det. Är faktiskt upptagen. Vill bara ha ögongodis. Det vill ju män också. Vi kvinnor är precis likadana, vet du. You know, sexy baby..


    Man kan bara dela ögongodis privat. Tänkte inte utveckla det något mer. :)
  • Daniel94

    Hej har en fråga till er alla . Jag behöver eran hjälp jag bli en porrstjärna och vill ha lite tips fråg er hur kan man bli och hur kan man kontakta filmbolagena i Sverige ?

  • Anonym (TW)
    Daniel94 skrev 2017-09-25 23:40:15 följande:

    Hej har en fråga till er alla . Jag behöver eran hjälp jag bli en porrstjärna och vill ha lite tips fråg er hur kan man bli och hur kan man kontakta filmbolagena i Sverige ?


    Lägg upp några bilder på " Intima bilder" först.. så får vi se hur de ser ut.. Använd din alias, Daniel94
  • Tom Araya
    Daniel94 skrev 2017-09-25 23:40:15 följande:

    Hej har en fråga till er alla . Jag behöver eran hjälp jag bli en porrstjärna och vill ha lite tips fråg er hur kan man bli och hur kan man kontakta filmbolagena i Sverige ?


    Börja med att läsa lite böcker i ämnet, hur industrin och yrket fungerar och se gärna även tv-program och filmer i ämnet.
    Även porrindustrin själv gör rätt så informativa "bakom-kulisserna"-program/filmer ibland, där man visar hur allt går till som man inte får se i den färdiga produkten samt intervjuar skådisar, regissörer och annat folk som jobbar med produktionen.
Svar på tråden stora tuttar