• kleemann

    stora tuttar

    Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

  • Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (TW)
    Underhill skrev 2017-09-26 10:15:42 följande:

    Välj andra kläder eller inga alls :)...tänkte mig linne under och någon form av tunika över eventuellt. Skjorta blir nog svårt. Fantastisk byst för övrigt.


    Tack för dina tips! Det skulle kanske vara snyggt med ett tajt linne och ha skjortan öppen..
  • Underhill
    Anonym (TW) skrev 2017-09-26 10:40:28 följande:
    Tack för dina tips! Det skulle kanske vara snyggt med ett tajt linne och ha skjortan öppen..
    Tja, varför inte...variation är ju trevligt.
    E vi överens så kör vi
  • Lyckans ost

    Måste erkänna att jag är rätt svag för stora tuttar - och dina är ju helt fantastiska :)


    Anonym (TW) skrev 2017-09-26 09:25:06 följande:
    Det här med skjortor när man har väldigt stora naturliga bröst...H-kupa eller större som tråden heter.. Jag är smal runt bröstkorgen, 75.. ska egentligen ha strl 38 eller max 40 i tröjstorlek. Den storleken går tyvärr inte att knäppa pga brösten. Det blir alltid en glipa framtill. Inte snyggt att behöva ha en skjorta på XL, 2XL eller 3XL. Då hänger skjortan bara över bysten och jag ser tjock ut. De med små/vanliga bröst ser smalare ut. Skjortorna är gjorda för "standard bröst" B- och C-kupa. Hur gör ni andra storbystade med skjortor? Några bra tips?

  • Anonym (TW)
    Lyckans ost skrev 2017-09-26 10:45:39 följande:

    Måste erkänna att jag är rätt svag för stora tuttar - och dina är ju helt fantastiska :)


    Tack! Då behöver jag inte vara så ledsen att jag har svårt att hitta skjortor som passar min storlek.
  • Lyckans ost

    Verkligen inte! Jag gillar verkligen dina bilder (hade gärna sett fler). Du har ju helt underbara former, helt i min smak :)


    Anonym (TW) skrev 2017-09-26 11:15:26 följande:
    Tack! Då behöver jag inte vara så ledsen att jag har svårt att hitta skjortor som passar min storlek.

  • Anonym (TW)
    Lyckans ost skrev 2017-09-26 11:18:42 följande:

    Verkligen inte! Jag gillar verkligen dina bilder (hade gärna sett fler). Du har ju helt underbara former, helt i min smak :)


    Tack! Jag har fått mina former efter att ha fått tre barn. Före barnen hade jag betydligt mindre bröst.
  • Lyckans ost

    Fantastisk välbevarad kropp efter tre barn! I alla fall det jag sett på dina vackra bilder ;)


    Anonym (TW) skrev 2017-09-26 18:47:54 följande:
    Tack! Jag har fått mina former efter att ha fått tre barn. Före barnen hade jag betydligt mindre bröst.

  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-09-26 11:15:26 följande:
    Tack! Då behöver jag inte vara så ledsen att jag har svårt att hitta skjortor som passar min storlek.
    Du kan ju trösta dig med att ha "stora tuttar"-trådens största bröst, haha och dessutom en galet skön personlighet
  • Anonym (TW)
    Lyckans ost skrev 2017-09-26 19:59:28 följande:

    Fantastisk välbevarad kropp efter tre barn! I alla fall det jag sett på dina vackra bilder ;)


    Tack så mycket! Blir glad!
  • Anonym (TW)
    Anonym (mr18cm) skrev 2017-09-26 20:43:01 följande:

    Du kan ju trösta dig med att ha "stora tuttar"-trådens största bröst, haha och dessutom en galet skön personlighet


    Haha, vad roligt! "Stora tuttar"-trådens största bröst och en galet härlig personlighet. Vilken kombo!!

    Åbropå min personlighet.. Jag är en väldigt glad person med glimten i ögat. Jag är samtidigt väldigt djup, känslig,

    filosofiskt lagd, konstnärlig, stark och uppriktig person.
Svar på tråden stora tuttar