• kleemann

    stora tuttar

    Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

  • Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (B-KUPA)

    B ser ut som myggbett om man jämför med alla andra storlekar som tjejerna har i den här tråden.
    Jag är nöjd med mina bröst för dom är lika fasta och fina som dom var när jag var 16 år 

  • Firepants
    Anonym (B-KUPA) skrev 2017-09-29 21:39:50 följande:

    B ser ut som myggbett om man jämför med alla andra storlekar som tjejerna har i den här tråden.

    Jag är nöjd med mina bröst för dom är lika fasta och fina som dom var när jag var 16 år 


    Samtliga bröst är fina. Det behöver inte bara vara stort. Så tror garanterat att dina är det med.
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-09-29 12:54:32 följande:
    En lite mera påklädd bild..höstens nya outlook ????
    Det är ju inte bara att du är sexig med dina stora bröst. Hela du är ju riktigt fin. Höga stövlar och body på nästa bild?
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (B-KUPA) skrev 2017-09-29 21:16:10 följande:

    Här platsar inte en annan in 


    Det stämmer, men B-kupa kan vara väldigt fint också, speciellt om innehavrskan är nöjd med dem. Du får väl posta en bild, jag tror inte nån blir har nåt emot det?
  • Anonym (TW)

    En av mina favorit T-shirts. Cool men även glitter och glamour..

  • Anonym (Lothar)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 06:33:45 följande:

    En av mina favorit T-shirts. Cool men även glitter och glamour..


    Snyggt!
  • Killesoker

    Stora hängande bröst, med stora vårtgårdar och stora sugvänliga bröstvårtor är hur sexigt som helst.

    Synd att alla bilder ej syns här inne.

  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 06:33:45 följande:

    En av mina favorit T-shirts. Cool men även glitter och glamour..


    Välkommen tillbaka. Du är riktigt läcker, fortsätt posta.
  • Anonym (TW)
    Killesoker skrev 2017-10-22 08:48:53 följande:

    Stora hängande bröst, med stora vårtgårdar och stora sugvänliga bröstvårtor är hur sexigt som helst.

    Synd att alla bilder ej syns här inne.


    Kul att det finns män som tycker om stora bröst. De är så tunga och stora att de hänger alltid. De går helt enkelt inte att undvika. Bröstvårtorna blir också väldigt stora eftersom brösten är så stora. Många kvinnor vill ju minska sina bröst. Jag satsar på stadiga bh:n istället och tränar ryggen på gymmet. Då slipper jag ont i ryggen.
Svar på tråden stora tuttar