• kleemann

    stora tuttar

    Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

  • Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (TW)
    Anonym (Myggbetten) skrev 2017-10-22 10:39:04 följande:

    Grattis! Jag har myggbett


    Jag hade också en helt vanlig bh storlek, 75B innan jag fick barn. Brösten har växt efter varje barn. Har även ammat rätt länge. Har tre barn. Från 75B till 75H. Jag har gått ner mina graviditetskilon men brösten blev inte mindre.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Myggbetten) skrev 2017-10-22 10:39:04 följande:

    Grattis! Jag har myggbett


    Det kanske finns någon tråd för små bröst också..Alltid bra att ventilera med sina medsystrar som är i samma situation.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Lothar) skrev 2017-10-22 11:19:40 följande:

    Trevligt. Hoppas att din öppna attityd smittar av sig. Dessvärre många kvinnor med stor och tung byst som inte trivs med sin kropp.


    Tack! Det finns kvinnor som vill operera sina bröst så fort de börjar hänga. Är de stora och tunga så gör de garanterat de. Jag tror att det är viktigt med träning. Då orkar man bära sina stora och tunga bröst.
  • Firepants
    Anonym (Myggbetten) skrev 2017-10-22 12:54:02 följande:

    Det ena utesluter väl inte det andra så

    Ja de är kanonfina. Pekar rakt fram med bröstvårtor stora som körsbär. Perfekt att kunna gå utan BH.


    Tycker det låter bra jag.

    Sliter fullständigt i storleken faktiskt.

    Har den jag dejtar stora så är det härligt eller har den små så är det fortfarande härligt.

    Fortfarande fint och fortfarande mysigt att klämma, leka eller titta på.
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 14:12:45 följande:

    Tack! Det finns kvinnor som vill operera sina bröst så fort de börjar hänga. Är de stora och tunga så gör de garanterat de. Jag tror att det är viktigt med träning. Då orkar man bära sina stora och tunga bröst.


    Det är klokt av dig att stärka bål och rygg. Jag tycker att riktigt tunga bröst är det vackraste som finns. Särskilt när bröstvårtan pekar neråt.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Lothar) skrev 2017-10-22 14:20:27 följande:

    Det är klokt av dig att stärka bål och rygg. Jag tycker att riktigt tunga bröst är det vackraste som finns. Särskilt när bröstvårtan pekar neråt.


    Tack. Jag har riktigt tunga bröst och deras tyngd gör att bröstvårtan pekar neråt. Det blir så med riktigt stora och tunga bröst.
  • Anonym (TW)

    Jag behöver riktigt stora och stabila bh:ar som lyfter upp allt. Mina bh:ar ser rätt gigantiska ut men det gäller att gilla läget.

  • zkrillex
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 15:51:23 följande:

    Jag behöver riktigt stora och stabila bh:ar som lyfter upp allt. Mina bh:ar ser rätt gigantiska ut men det gäller att gilla läget.


    O vi gillar dig och dina bilder;)
  • Anonym (Myggbetten)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 13:47:34 följande:

    Jag hade också en helt vanlig bh storlek, 75B innan jag fick barn. Brösten har växt efter varje barn. Har även ammat rätt länge. Har tre barn. Från 75B till 75H. Jag har gått ner mina graviditetskilon men brösten blev inte mindre.


    För mig tvärtom. Hade 80C innan barn, 6 graviditeter senare har jag 80A
Svar på tråden stora tuttar