• kleemann

    stora tuttar

    Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

  • Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (TW)
    zkrillex skrev 2017-10-22 15:53:12 följande:

    O vi gillar dig och dina bilder;)


    Tack. Trevligt att ni gillar mig och mina bilder. Blir glad.
  • zkrillex
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 16:22:24 följande:

    Tack. Trevligt att ni gillar mig och mina bilder. Blir glad.


    O dina bilder piggar upp regniga dagar som denna;)
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 15:46:58 följande:

    Tack. Jag har riktigt tunga bröst och deras tyngd gör att bröstvårtan pekar neråt. Det blir så med riktigt stora och tunga bröst.


    Det är så enastående vackert och önskar fler kvinnor med tunga bröst kunde ha din sköna inställning. Du är en förebild på flera sätt!
  • Anonym (TW)
    Anonym (Lothar) skrev 2017-10-22 16:35:16 följande:

    Det är så enastående vackert och önskar fler kvinnor med tunga bröst kunde ha din sköna inställning. Du är en förebild på flera sätt!


    Tack. Blir så glad. Det finns även många kvinnor som inte vill ha så stora bröst, max B eller C- kupa. De tycker att de är ivägen när man tränar. Jag kan hålla med. Jag brukar ta snabba promenader. Det är svårt att springa när man är så pass framtung.
  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-22 18:42:53 följande:
    Tack. Blir så glad. Det finns även många kvinnor som inte vill ha så stora bröst, max B eller C- kupa. De tycker att de är ivägen när man tränar. Jag kan hålla med. Jag brukar ta snabba promenader. Det är svårt att springa när man är så pass framtung.
    Var och en får ju dra nytta av fördelarna med den utrustning man försetts med. Kul för de småbystade att de hittar fördelar de med, haha.

    Men du får väl skaffa fram en juste sport-bh också. Kanske nåt för nästa bild?

    Tack för att du delar med dig!
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Lothar) skrev 2017-10-22 11:19:40 följande:

    Trevligt. Hoppas att din öppna attityd smittar av sig. Dessvärre många kvinnor med stor och tung byst som inte trivs med sin kropp.


    Det är nog för att det i många fall hänger ihop med övervikt. Mycket är ju fett i brösten med och det blir tungt och otympligt. De blir i vägen.
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-22 21:10:20 följande:

    Det är nog för att det i många fall hänger ihop med övervikt. Mycket är ju fett i brösten med och det blir tungt och otympligt. De blir i vägen.


    Nej jag tror inte övervikt är största problemet här.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-22 21:10:20 följande:

    Det är nog för att det i många fall hänger ihop med övervikt. Mycket är ju fett i brösten med och det blir tungt och otympligt. De blir i vägen.


    Jag har inte särskilt mycket övervikt. Har dessutom bara 75 runtom. Du har dock rätt i att det mesta i brösten är fett. Även om jag går ner i vikt så försvinner inte fettet från brösten.
  • Anonym (B-KUPA)
    Firepants skrev 2017-09-30 00:07:09 följande:
    Samtliga bröst är fina. Det behöver inte bara vara stort. Så tror garanterat att dina är det med.
    Det värkar ju som att alla killar gillar stora bröst för man hör ju det bland killar
  • Anonym (B-KUPA)
    Anonym (mr18cm) skrev 2017-09-30 10:27:18 följande:
    Det stämmer, men B-kupa kan vara väldigt fint också, speciellt om innehavrskan är nöjd med dem. Du får väl posta en bild, jag tror inte nån blir har nåt emot det?
    Jag är jätte nöjd med mina bröst fast dom inte är så stora.
    Jag har ju inte så stora bröst så dom platsar inte in i den här tråden 
Svar på tråden stora tuttar