• FiiaN

    Fler som planerar barn 2015?

    Hejsan!

    Jag är 23 år och bor ihop med min stora kärlek. Nu är det såhär att vi börjat planera barn. Har valt att inte prata om detta med vänner eller familj tills det är en bebis på väg :)
    Men man har ju lite funderingar och tankar, så tänkte att fler kanske vill prata och fundera ihop med mig här.
    Har ätit p-piller i ca 8 år och slutade med dom för 2 veckor sedan, jag vet att det kan ta tid innan man kan bli med barn, men tillverkningen har börjat Glad 
    Hoppas på en liten bebis till 2015 i alla fall!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 10:07
    Här är några av oss som är aktiva här inne :) Alla är välkomna och jag uppdaterar listan så gott jag kan :)

    Sarah1990, 24 år, 1a försöket, BIM 20/9
    NattaLind, 25 år, 1 försöket, Östergötland. BIM 30/9.
    ejh97, 16 år, Gotland, 1a försöket, BIM 8/10
    FiiaN, 23 år, Värmland, 2a försöket, BIM 11/10
    Mavidyz. 24år, Dalarna, 1a försöket, BIM okänt

  • Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?
  • haylie13

    Mm, såg att din BIM var den 11e! Så seeeeg väntan haha! Och inte vill jag ta ett gravtest innan heller.

    Här vet min bästa vän, mamma och en äldre kollega.

  • ticcer

    Hej, jag hoppar in här och hoppas det är okey :)
    Jag och sambon är inne på fjärde försöket och jag har BIM den 14 Oktober så det är en lång väntan nu :P
    Bara jag och min sambo vet om att vi försöker och så får det vara tills där är något i magen :)

  • FiiaN
    Phialia90, 24 år, 2:a försöket, BIM 11/9
    Sarah1990, 24 år, 1:a försöket, BIM 20/9
    NattaLind, 25 år, 1:a försöket, Östergötland. BIM 30/9

    Lillapyret3, 2:a försöket, BIM 5/10
    ejh97, 16 år, Gotland, 1:a försöket, BIM 8/10 
    Haylie13, 1:a försöket, BIM 10/10
    FiiaN, 23 år, Värmland, 2:a försöket, BIM 11/10
    ticcer, 4e försöket, BIM 14/10

    Pinglon, 26 år, Finland, 2:a försöket, BIM 17/10
    Syrran 86, 28 år, Göteborg, 1:a försöket, BIM 20/10 
    Kasovi, 21år, Stockholm, 2:a försöket, BIM 25/10

    Mavidyz. 24år, Dalarna, 1:a försöket, BIM okänt
    Glaesir, 23 år, 1:a försöket BIM okänt.
    Klumposaurisen, 20 år, Östergötland

    Plus Plussat

    Therese2014
    Ancl
  • NattaLind
    ticcer skrev 2014-10-02 13:34:06 följande:

    Hej, jag hoppar in här och hoppas det är okey :)
    Jag och sambon är inne på fjärde försöket och jag har BIM den 14 Oktober så det är en lång väntan nu :P
    Bara jag och min sambo vet om att vi försöker och så får det vara tills där är något i magen :)


    Vad kul! Välkommen in i gänget :)
  • ticcer
    NattaLind skrev 2014-10-02 13:42:03 följande:
    Vad kul! Välkommen in i gänget :)
    Tack! :) Hoppas på ett + nu denna månaden :P
  • haylie13
    ticcer skrev 2014-10-02 13:34:06 följande:

    Hej, jag hoppar in här och hoppas det är okey :)

    Jag och sambon är inne på fjärde försöket och jag har BIM den 14 Oktober så det är en lång väntan nu :P

    Bara jag och min sambo vet om att vi försöker och så får det vara tills där är något i magen :)


    Välkommen hit!
  • NattaLind
    ticcer skrev 2014-10-02 13:45:11 följande:
    Tack! :) Hoppas på ett + nu denna månaden :P
    Du det gör jag med! :)

    Köpte faktiskt gravtest idag. Hade inte tänkt testa förrän om någon vecka ifall mensen uteblir ända tills dess, men samtidigt kände jag att jag vill inte gå och hoppas en vecka till och så blir det inget :P

    Köpte Clearblue och dom kan man tydligen testa från första BIM egentligen, några kunde till och med testa 4 dagar innan BIM. Så imorgonbitti tror jag att jag gör det! :)
  • FiiaN
    NattaLind skrev 2014-10-02 14:13:01 följande:
    Du det gör jag med! :)

    Köpte faktiskt gravtest idag. Hade inte tänkt testa förrän om någon vecka ifall mensen uteblir ända tills dess, men samtidigt kände jag att jag vill inte gå och hoppas en vecka till och så blir det inget :P

    Köpte Clearblue och dom kan man tydligen testa från första BIM egentligen, några kunde till och med testa 4 dagar innan BIM. Så imorgonbitti tror jag att jag gör det! :)
    Hoppas på att få läsa att det blev ett plus imorgon då :D
    Annars är det bara på´t igen ;)
  • NattaLind
    FiiaN skrev 2014-10-02 14:17:23 följande:
    Hoppas på att få läsa att det blev ett plus imorgon då :D
    Annars är det bara på´t igen ;)
    Haha, du och jag sambon har haft sex varannan dag i snart 4 veckor. Jag kanske är annorlunda men min kropp orkar inte, den kommer liksom inte riktigt lika lätt som den gjorde de första veckorna. Så nog räkna ut ÄL till nästa gång om det inte blir något trevligt plus imorgon ;)
  • ticcer
    NattaLind skrev 2014-10-02 14:13:01 följande:
    Du det gör jag med! :)

    Köpte faktiskt gravtest idag. Hade inte tänkt testa förrän om någon vecka ifall mensen uteblir ända tills dess, men samtidigt kände jag att jag vill inte gå och hoppas en vecka till och så blir det inget :P

    Köpte Clearblue och dom kan man tydligen testa från första BIM egentligen, några kunde till och med testa 4 dagar innan BIM. Så imorgonbitti tror jag att jag gör det! :)
    åhh är så svårt att inte testa tycker jag :)
    Här hemma ligger det test och väntar men väntar tills BIM infaller, vill inte hoppas på för mycket :)

    Men jag hoppas att du får ett fint + imorgon, håller tummarna :)
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?