• nihka

    Smutsiga sanningar om SD!

    Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

    Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

    ">





    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

    nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

    www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

  • Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 21:44:34 följande:
    Jag har lärt mig att det är en fundamentalt annan forumkultur här än på andra forum. Här bejakas minsann total postanarki och har man en gång för 1 år sedan hävdad något, så är svararen mest dum som inte har letat upp det gamla citatet.

    Men det är väl kanske därför ni är här och tjatar? Eftersom inget vettigt forum skulle acceptera er.
    Jag har skrivit det i alla inlägg där jag har hänvisat till det inlägget. Jag skriver inte om det inlägg som inte har med det att göra, och jag loggar inte in på andras konton för att skriva det i alla andras inlägg.
  • FDFMGA
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 21:44:34 följande:
    Jag har lärt mig att det är en fundamentalt annan forumkultur här än på andra forum. Här bejakas minsann total postanarki och har man en gång för 1 år sedan hävdad något, så är svararen mest dum som inte har letat upp det gamla citatet.

    Men det är väl kanske därför ni är här och tjatar? Eftersom inget vettigt forum skulle acceptera er.
    Fast nu har ju du frågat mig om Biffus inlägg ett flertal gånger i en annan tråd. Jag har länkat och jag har skrivit inläggsnummer och trådrubrik.

    Mer kan man ju knappast begära - och om det inte finns någon hemma då så kan du knappast skylla det på andra.

    Vill du ha en länk till tråden där du påstod att du skulle rätta till felaktigheterna,  eller är det trådrubrik och inläggsnummer som gällerSkrattande
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • nihka
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 21:44:34 följande:
    Jag har lärt mig att det är en fundamentalt annan forumkultur här än på andra forum. Här bejakas minsann total postanarki och har man en gång för 1 år sedan hävdad något, så är svararen mest dum som inte har letat upp det gamla citatet.

    Men det är väl kanske därför ni är här och tjatar? Eftersom inget vettigt forum skulle acceptera er.
    Du blir skedmatad med var uppgifterna du efterfrågar finns och ändå klagar du på att du inte får svar på dina frågor.

    Och om du tycker det här forumet är så värdelöst, varför återvänder du år efter år under olika nick? Hur många gånger ska du kastas ut?
  • FiaMedFunkk
    nihka skrev 2014-11-16 22:00:57 följande:
    Du blir skedmatad med var uppgifterna du efterfrågar finns och ändå klagar du på att du inte får svar på dina frågor.

    Och om du tycker det här forumet är så värdelöst, varför återvänder du år efter år under olika nick? Hur många gånger ska du kastas ut?
    Jag vet inte riktigt vilka vanföreställningar du har, men jag visste inte ens att forumet fanns 2013.

    Men vad som nu gör att du kan sova...
  • FiaMedFunkk
    FDFMGA skrev 2014-11-16 21:50:29 följande:
    Fast nu har ju du frågat mig om Biffus inlägg ett flertal gånger i en annan tråd. Jag har länkat och jag har skrivit inläggsnummer och trådrubrik.

    Mer kan man ju knappast begära - och om det inte finns någon hemma då så kan du knappast skylla det på andra.

    Vill du ha en länk till tråden där du påstod att du skulle rätta till felaktigheterna,  eller är det trådrubrik och inläggsnummer som gällerSkrattande
    Ni kan verkligen inte hålla er till ett ämne? Oavsett hur många chanser man än ger er, så spårar det ur i once upon a time in naziland...
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 22:09:41 följande:
    Ni kan verkligen inte hålla er till ett ämne? Oavsett hur många chanser man än ger er, så spårar det ur i once upon a time in naziland...
    Säger den som citerar en annan persons inlägg för att sedan gå helt off topic? Varför inte svara på det FDFMGA skrev istället? Du var ju med i diskussionen förut. 
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-11-16 22:11:52 följande:
    Säger den som citerar en annan persons inlägg för att sedan gå helt off topic? Varför inte svara på det FDFMGA skrev istället? Du var ju med i diskussionen förut. 
    Vad är det du vill ha svar på? Ställ en adekvat fråga och få ett adekvat svar. Eller fortsätt svamla och få svammel tillbaka.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 22:07:48 följande:

    Jag vet inte riktigt vilka vanföreställningar du har, men jag visste inte ens att forumet fanns 2013.

    Men vad som nu gör att du kan sova...


    Familjeliv "föddes" 2003. Står längst ned på sidan. Herregud, det var det första jag noterade när jag blev medlem 2012.

    Sova? Allvarligt, är det ditt bästa retoriska "grepp"?
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 22:20:00 följande:

    Vad är det du vill ha svar på? Ställ en adekvat fråga och få ett adekvat svar. Eller fortsätt svamla och få svammel tillbaka.


    Och pang! Så var argumenten helt slut. Dessa SD-nissar är ju underhållande...
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 22:20:00 följande:
    Vad är det du vill ha svar på? Ställ en adekvat fråga och få ett adekvat svar. Eller fortsätt svamla och få svammel tillbaka.
    Jag har inte hävdat att någon har ställt en fråga. Detta har hänt:

    -Du hävdade att du förtydligade ett av mina inlägg.
    -Jag visade att jag tydligt har skrivit att det handlar om riksdagsledamöter vid ett flertal tillfällen innan, och att du därav inte förtydligade något. 
    -FDFMGA påtalade att du hade frågat om mitt inägg (nr 140) i en annan tråd.
    -Du hävdar att vi kallade dig för nazist pga dessa inlägg. 

    Vem var det som var off topic där? Du har mitt inlägg om brottsdömda riksdagspolitiker i den här tråden. Du behöver inte svamla mer om nazistanklagelser, när diskussionen inte handlar om det. 
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!