• nihka

    Smutsiga sanningar om SD!

    Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

    Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

    ">





    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

    nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

    www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

  • Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-16 22:30:12 följande:
    Familjeliv "föddes" 2003. Står längst ned på sidan. Herregud, det var det första jag noterade när jag blev medlem 2012.

    Sova? Allvarligt, är det ditt bästa retoriska "grepp"?
    Alltså, du kunde alltså missförstå en av de enklaste meningarna jag konstruerat i mitt liv. Grattis. Du är en total xxxxx. Foten i munnenJAG visste inte att forumet fanns 2013. Har jag accentuerat tillräckligt?
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-16 22:32:33 följande:
    Och pang! Så var argumenten helt slut. Dessa SD-nissar är ju underhållande...
    Jo, så den enkla frågan kunde inte rendera ett enkelt svar..utan det blev pang. Som i förorten.
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 22:41:27 följande:
    Jo, så den enkla frågan kunde inte rendera ett enkelt svar..utan det blev pang. Som i förorten.
    Vilken enkel fråga? Menar du när du mitt uppe i en diskussion frågar varför vi inte håller oss till ämnet, fast det är du som går ifrån ämnet och svamlar om nazism? 
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 22:37:46 följande:

    Alltså, du kunde alltså missförstå en av de enklaste meningarna jag konstruerat i mitt liv. Grattis. Du är en total xxxxx. JAG visste inte att forumet fanns 2013. Har jag accentuerat tillräckligt?


    Fortsätt gärna om det upplevs som tillfredsställande. Humorn i detta ligger ju naturligtvis inte i att du inte visste att FL fanns, utan i svårigheten att efter du blev medlem ta reda på hur länge FL har funnits...
  • FiaMedFunkk
    Biffus skrev 2014-11-16 22:50:56 följande:
    Vilken enkel fråga? Menar du när du mitt uppe i en diskussion frågar varför vi inte håller oss till ämnet, fast det är du som går ifrån ämnet och svamlar om nazism? 
    Okej, ber om ursäkt om jag avvek från kursen. För det brukar ju du och din svans aldrig göra. Men visst, jag skäms lite, då jag borde föregå med gott exempel, då jag gillar att hålla mig till ämnet.
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-16 22:51:45 följande:
    Fortsätt gärna om det upplevs som tillfredsställande. Humorn i detta ligger ju naturligtvis inte i att du inte visste att FL fanns, utan i svårigheten att efter du blev medlem ta reda på hur länge FL har funnits...
    Vänta lite nu. Har du återigen missförstått? Okej, vi testar en tredje gång då. JAG visste inte att forumet på Familjeliv fanns innan 2013. Det var den första gången jag någonsin besökte hemsidan och kom i kontakt med forumet.

    Kan det bli mer pedagogiskt?
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 22:41:27 följande:

    Jo, så den enkla frågan kunde inte rendera ett enkelt svar..utan det blev pang. Som i förorten.


    Jag ingick inte i den aktuella diskussionen, utan bara följde den med nöje vid sidan om.

    Och för att använda ett av dina "grepp", så ska jag lägga orden i munnen på dig (det du skulle dö för att få replikera med): "Som vanligt tror PK-sekten att fakta kan vistas med skratt och etiketter som 'nasse' och 'rasse'".

    Man baxnar ju...
  • Biffus
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 22:49:06 följande:
    I inlägg 517 skriver du följande..citat:

    "Varför inte svara på det FDFMGA skrev istället?"

    Så ingen har ställt en fråga och du har inte hävdat att någon har ställt en fråga?Okej, nu är jag säker på att ni alla fem är samma bipolära person. Vet ni ens om att ni för en debatt med er själva?
    Ja, svara på det FDFMGA skrev. Inte det FDFMGA frågade. Jag ger dig lite hjälp på treven med lite förklaringar om vad orden betyder:

    "skrivateckna (genom att skapa) skrivtecken"

    "svaryttrande (i någon form, ofta tal) som följer en fråga,uppmaning eller meddelande"
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-16 22:56:24 följande:
    Jag ingick inte i den aktuella diskussionen, utan bara följde den med nöje vid sidan om.

    Och för att använda ett av dina "grepp", så ska jag lägga orden i munnen på dig (det du skulle dö för att få replikera med): "Som vanligt tror PK-sekten att fakta kan vistas med skratt och etiketter som 'nasse' och 'rasse'".

    Man baxnar ju...
    Vad är det här för blöjreplik? Skulle jag ha sagt det där, eller varför vill du tillskriva mig något du själv hittar på?

    En del av oss har ju faktiskt lite fler hjärnceller än andra...
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-16 22:56:24 följande:

    Vänta lite nu. Har du återigen missförstått? Okej, vi testar en tredje gång då. JAG visste inte att forumet på Familjeliv fanns innan 2013. Det var den första gången jag någonsin besökte hemsidan och kom i kontakt med forumet.

    Kan det bli mer pedagogiskt?


    Har du ordbearbetningssvårigheter? Efter att du, 2013, blev medlem, hur svårt var det då att ta reda på hur länge forumet hade funnits? Jag menar, finstilta texter i all ära, men svårt är det inte i detta fallet.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!