• nihka

    Smutsiga sanningar om SD!

    Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

    Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

    ">





    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

    nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

    www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

  • Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • nihka
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:11:40 följande:
    Berätta gärna. När skänkte du en månadslön till de utsatta? När gav du bort din platt-TV till en Rom?

    Inte?
    Du vet inget och du kommer heller inte att få veta något.

    Släpp nu din fascination med min person och tillför trådens ämne något i stället.
  • FiaMedFunkk
    nihka skrev 2014-11-17 02:29:18 följande:
    Du vet inget och du kommer heller inte att få veta något.

    Släpp nu din fascination med min person och tillför trådens ämne något i stället.
    Helt korrekt. Jag var dövblindstum med bipolära syndrom och växte upp med Downs syndrom. Så jag vet absolut ingenting.

    Vilket år är det? Finns månen ens i omloppsbana runt jorden?
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-17 02:29:12 följande:
    Pack? Det var ju fullständigt avslöjande för vilken människa du är...
    När IS krigare eller folkmördare äntrar gränsen så vill du säkert benämna dessa som "människor". Jag tycker annorlunda.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:27:13 följande:

    När man vill verka solidarisk, så behöver man inte leva som man lär. Det vet vi.


    Du är alltså INTE engagerad humanitärt? Men tar till ett sådant retoriskt grepp på andra? Allvarligt, finner du dig ens själv trovärdig?
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:11:40 följande:

    Berätta gärna. När skänkte du en månadslön till de utsatta? När gav du bort din platt-TV till en Rom?

    Inte?


    Är det för övrigt någon hjälporganisation som förordar att man bör skänka HELA sin lön till humanitära ändamål?
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-17 02:35:50 följande:
    Du är alltså INTE engagerad humanitärt? Men tar till ett sådant retoriskt grepp på andra? Allvarligt, finner du dig ens själv trovärdig?
    Nej, jag är inte direkt en stor humanitär. Kreativ och tänkare. Men inte humanitär. Hemsk som jag är.

    Om jag skulle sadla om till humanitär, så skulle jag resa runt och bygga skolor för utsatta barn i olika världsdelar. Faktiskt något jag funderat på. Har faktiskt bidragit med 11 000 kr. till en skola i Laos.
  • FiaMedFunkk
    Sensitiveguy skrev 2014-11-17 02:39:15 följande:
    Är det för övrigt någon hjälporganisation som förordar att man bör skänka HELA sin lön till humanitära ändamål?
    Halva då? En enstaka halvlön är ju inget? Fast då blir det kanske inte någon ny vinterjacka eller de där krogbesöken.
  • Sensitiveguy
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:33:17 följande:

    Helt korrekt. Jag var dövblindstum med bipolära syndrom och växte upp med Downs syndrom. Så jag vet absolut ingenting.

    Vilket år är det? Finns månen ens i omloppsbana runt jorden?


    Ett tips: Bemöt, sakligtkritik NÄR du har fått den, och
  • nihka
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-17 02:33:17 följande:
    Helt korrekt. Jag var dövblindstum med bipolära syndrom och växte upp med Downs syndrom. Så jag vet absolut ingenting.

    Vilket år är det? Finns månen ens i omloppsbana runt jorden?
    Jag trodde du förstod av kontexten att det betydde du vet inget OM MIG eftersom det var jag som var ämnet för dina spekulationer.

    Är det inte dags för dig att ge dig innan du fullkomligt sänker dig själv?

  • Sensitiveguy

    och inte innan. Om det inte är för mycket för dig att hantera, detta.

Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!